LadyLuck & Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 pakker/finner frem ting for sikkerhets skyld. Men finner ikke det blodprøve ark tingen. hvordan få tak i nytt???
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Har du det ikke sammen med svangerskapspapirene dine???? I så fall må du ringe fastlegen din og få nytt kopi. Hvis ikke så må du ta nye prøver... Tror jeg...
9na-helt klar... Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ring legen og be de faxe, maile eller hent det i morgen. Er sikker på at de har kopi. De har da sendt meg samme ark i posten 2 ganger...
LadyLuck & Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 får be desende nyttt da.. for langt å hente ti min fra nærmeste busstopp (ikke det at jeg får gå noensteder)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 det står på helsekortet/arket... trennger mann å ha med det andre også?? tenkte jeg bare skulle ta med med det arket.. det gjorde jeg sist.. er det noe nytt???
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 VELDIG viktig å ta med det arket, ellers risikerer man og bli lagt på isolat på føden. Og det må da jammen være stusslig... huff...
BlåklokkaVest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er rhesus minus, og har fått beskjed om at alle 3 arkene (har tatt 3 prøver) må ligge sammen med svangerskapspapirene. Var visst veldig viktig at alle 3 var der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå