Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg vet at hun har gjort mye dumt i sitt liv, men ærlig talt? jeg kjørte selv i fylla da jeg var 16 år og ikke hadde lappen. og jeg har fått barn og gått på byen og festet. jeg ble mamma når jeg var 31 år og var så og si seint ute og ja jeg har gjort mine feil. har vi ikke alle det? jeg er jo en kjempegod mor selv om jeg går på byen. dette er jo normal! så lenge ikke pressen har øyne på deg hele tiden! jeg ser avisoppslag om henne hele tiden og se og hør elsker henne. men tenk om dette var dere? tror dere det er lett for henne? dere som dømmer må tenke dere godt om!!! det kunne like gjerne verdt dere!!! skjønner dere hva jeg mener? dette ble litt rotete innlegg. sorry altså!
Delirium Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk for en fantastisk start på dagen..jeg har enda ikke klart å lese innlegget ditt, overskriften holdt i massevis. Ler så jeg griner! Btw: jeg lover å ikke dra henne under noe som helst!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Enda en som ikke har peiling på å bruke uttrykket "å skjære alle over samme kam"...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Nei, det må være en stor kam man skal dra henne under. Hvem skulle holdt kammen og hvem skulle dratt henne?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 trodde hun tulle jeg når jeg leste overskrifta... hihi... jaffal helt feil bruk av uttrykket! drar britney under hvilken kam???
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Satt og kjeda meg og lurte på å lage eit tulleinnlegg som inneholdt ordet kam. Eg gir opp - får aldri til noke så bra som dette...
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Men britney har jo ikke hår... kan bli vanskelig
Hikken Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 "Men britney har jo ikke hår" Ler meg i hjel her :-D
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Hva med leggene og dusken da? Kanskje det gror litt der nå som hun er opptatt med andre ting? Kjekt med kam da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå