Frk.Forvirret Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har smerter når mannen min og jeg har sex.... Når han kommer inn i meg bakfra og når han trenger dypt inn. Syns ikke det er noe stas. Kan ikke huske det var slik før jeg fikk barna. Vet jeg bør spørre legen, men spør dere først om noen har det på samme måte, om noen vet hva som er galt og om det går an å fikse på. Har ikke noen psykisk sexangst, altså:-).
Chiabatta Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hm.... Du er ikke tørrere enn du var før, da? Prøvd med glidemiddel?
Tommage♀♂ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har også vondy under samleie, har hatt det siden fødsel nr. 1=(
ifie Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns det høres ut som du spenner deg. Jeg husker selv å ha opplevd å få vondt i lik situasjon og da har det bare vært at jeg har spent musklene (TROR jeg, hvertfal!!) Kanksje du ligger i en litt "krevende" stilling som gjør det vanskelig å slappe heeelt av? Dette er absolutt ikke mitt "fag", bare for å ha det sakt!
winneboo Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Det har skjedd med meg i perioder også, å har funnet ut et mønster å det er at jeg har hatt UVI i de periodene. Men hadde ingen andre symptomer på at jeg hadde UVI da, bare veeeldig vondt å ha sex.
Frk.Forvirret Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 Det er uansett stilling, og jeg føler ikke at jeg spenner meg. Leste litt på lommelegen.no og mange får støtsmerter når de har endometriose. Skal sjekke litt ang. det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå