Gå til innhold

Hva synes dere om Ramina Osmundsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort det som hun har gjort mot Jens Stoltenberg at hun har løyet til han og han hadde tillit til henne og selv om hun fikk spørsmål om og om igjen så innrømmet hun ikke hva hun hadde gjort slv om han satt og forsvarte henne i går og nå må han sparke henne og vise foran hele norge at han har tatt feil noe som tyder på at han har dårlig dømmekraft. Det synes hvertfall jeg! hva med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat Jens som er "kjeltringen" her, er det vel?!

Skrevet

helt enig. dette er ikke jens sin feil! hun skulle aldri ha løyet. dette er et privilegium hvis man skal være statsråd!

Skrevet

Sånn må man bare regne med, når man tilsetter en mørkhudet halvskallet kvinne! Det er kun nordmenn (etniske nordmenn) man kan stole 100 % på. Så dette komme! Håper Stoltenberg lærer nå å ikke sette sin fulle tillitt til mørkhudete mennesker! Det får være måte på å være naiv og dumsnill!

Skrevet

Helt enig! Jeg synes man bør ha menn med grått hår som statsråder og INGEN andre! Det burde ikke vært et eneste kvinnemenneske der! Og hvertfall ikke en halvskallet mørkhudet dame! Kvinner lyger. Det vet vi alle her. Så hva i helvete gjør Siv Jensen i FRP? Hun passer ikke inn der. Så at det var en pakistaner som var med i FRP og. Han har ingen rett til å melde seg inn i det mest norske partiet! Norge er for nordmenn og Stortinget er for MENN!

Skrevet

Anonym 2147: du kan sende meg en melding hvis du vill. Jeg liker jenter som deg! Så kan de andre feministene og antirasistene gå og klø seg selv i rævva!

Skrevet

Nå må du faaaaen meg gi deg! Ironien din er elendig, skikkelig tragisk! Siv jensen er ei fantastisk politiker som vet hva hun står for og som sloss for å få igjennom sine saker. Hun har sterke verdier,verdier jeg setter høyt på rangen! Hun viste veldig godt at Ramina løy fra dag en, og at dette var på grensen til å nesten være korrupt. Jeg står bak Siv jensen, ja så og si alle norske politikere 100 % men det Ramina gjorde har jeg ingenting overens for. Slike løgnere trenger vi ikke i Stortinget! Spar det norske folk for slike mennesker, spess inn i regjeringen!

Skrevet

Der ser dokkar,trenger ikke å ha IQ for å være barne og familie minister.

Det verste er jo at det INGEN som lærer,hun burde være voksen nok til å skjønne at hun ikke skulle løyet.Jævla bra sånne ting så det kommer frem i lyset,da vet jeg at det er håp for meg også.Og for mange andre for den saks skyld ;-)

Skrevet

Helt enig..nesten som Bush dette her. Du trenger ikke iq for å være en del av det store hele bildet! Eller enda bedre, for å sitte på litt makt. Gode greier. Hvem vil være med?

Skrevet

Signerer HI her. Ikke rart at Jens er forbanna!!

Skrevet

Dama heter da Manuela Ramin Osmundsen........... ikke Ramina

Skrevet

For det første syns jeg det var skikkelig kult med en mørkhudet, kvinnelig statsråd og jeg er skikkelig skuffet over at hun ikke holdt ut lenger enn hun gjorde. Folk som lyver har jeg null respekt for og sånn er det med den saken. Har litt på følelsen at hodet hennes ble hugget litt kjappere fordi hun er vår første kvinnelige mørkhudede statsråd, noe jeg virkelig ikke håper er tilfellet.

Skrevet

hudfargen hadde ingenting å si! dama var lystløgner! hadde kristin halvorsen gjort det samme hadde hun også fått fyken.

Skrevet

Ja, klart det. Jeg ser den. Men jeg syns det er trist at hun ikke lyktes. Hun burde absolutt sett på oppgaven sin som mer alvorlig enn det hun gjorde. Og da fortjener hun å få sparken når hun så så lett på det.

Skrevet

Hele "debatten" er meningsløs! Den rasistiske kanalen TV2 har skapt, fulgt opp og fyrt opp hele debatten! Nå skal de ha flere debatter om "hvordan mediene har taklet debatten". Hahahahahaha, dette er latterlig.

Det at dama er mørk, utlending og kvinne er 90% av årsaken til at man har holdt henne under lupen. Mange politikere og såkalt "ansvarlige" personer i det offentlige rom gjør mye verre ting enn dette, men ingen reagerer på det. Man reagerer på Gerd Liv Valla (enda en kvinne). Hva med alle de gamle gubbene?Som om de ikke driter seg ut noen gang... Likestilling i NOrge- my ass!

Og til alle rasistene -drit i å komme med innlegg - det er latterlig. Meld dere inn i Frp og lag deres egen chat. Drittfolk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...