Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Leser gode råd om å ligge på det en stund først slik at det lukter mamma,, et godt råd,, jeg har lagt det i vogna,, men vurderer nå å legge det i senga... bør jeg vaske det først.. eller kan jeg legge meg med det en periode selv???
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vasket mitt lammeskinn:) Men å ligge på det slik at det lukter "mamma", det var lurt:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Ull er selvrensende, så man trenger ikke vaske det (hvis det ikke er fullt av gulå og skitt fra forrige onge) Bare heng det ut i kulda ett døgn og børst det godt etterpå Og ligg på det selv slik at det lukter deilig mamma av det til babyen kommer!!
HEMMELIG!!! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vasket det med sånn vaskemiddel fra babyshop. Tok det bare i maskinen på ullvask. Men det var igrunn bare fordi jeg syntes det luktet så sau...men lukten gikk ikke helt bort etter vask. Gjør deres det? Bestilte det bra nøstebarn... Kanskje jeg bare må lufte det litt mer...? Noen tips?
3troll blir til 4troll Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 hva slags såpe skal man bruke til å vaske lammeskinnet med ? Kan jeg bruke vanlig Milo? ...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jeg brukte vanlig Milo UTEN parfyme, og vasket det på ullprogram.
st.hans, nesten... Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Har lammeskinn fra Nøstebarn, har vaksa det i maskin m Milo. Kan bli litt hardt på baksida etter flere vask, ta et såpestykke og dra over baksida når det er vått. blir myker da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå