tuppen og lillemor Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 min datter er snart 1 år, i det siste har jeg hatt 2 omganger med oppkast og diare, og nå influensa, men syns egentlig at alle er syke, det er bare det at vi pleier ikke få det sånn... er det andre som har vært mye syke? det er egentlig jeg som har vært mest syk, ikke min lille prinsesse.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Vet du, har tenkt litt på det samme selv... I graviditeten var jeg ikke syk en eneste gang; ikke en forkjølelse en gang og det pleier som regel alltid å være minst 1 forkjølelse i løpet av en vinter! Men nå, tror det er 3. gangen, jeg... Men kan jo ha en del med å gjøre at man får lite søvn? Vet ikke hvordan det er med deg, men her har sykdommen alltid kommet etter perioder med lite søvn når jeg tenker meg om... Oppkast og diare har vi heldigvis styrt unna (*bank i bordet*)...
tuppen og lillemor Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 hun sover jo stort sett hele natten, men jeg får mindre søvn enn ellers, faktisk, sitter lenge oppe, og hun våkner jo i 8 tiden, sov mye mer før, det var noe å tenke på, men tror også at det har herjet en hel del ting....
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Tror nok immunforsvaret var litt svekket de første mnd etter fødsel, var skikkelig forkjøla med feber 3 ganger på de første tre mnd! Er sjelden syk ellers. Har nok kanskje en del med nattevåk, lite søvn og generelle bekymringer å gjøre tror jeg.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 kjenner meg igjen. innen snuppa var 5 mnd- hadde jeg gått på 3 pennicilin kurer (!!!) hat en kraftig forkjølelse m feber, før hun var 6 mnd kan du plusse på en omgangssyke og en akkutt lumbago (hekseskudd- ingenting med immunforsvaret da, men nok en gang sengeliggende- bare denne gangen TOTALT invalid) vert kjempe kjempe tøft for min del det her. alle infeksjonene og penicilinkurene tok knekken på ammingen etter 5 mnd ble det ikke noe mer med den saken ((((((!!!!!!!!! tydelig at jeg ble veldig tappet for mye i svangerskapet. hun hadde jo også kollikk i to-tre mnd- var slitsomt- tappet jo på kreftene det også begynte å knaske dobbelt dose med multivitamin- samt dobbel dose c vitamin- OG tatt influensa vaksinen på oppfordring av legen så håper jeg skal holde meg frisk fremover nå. sant jeg har blitt snufsen de siste dagene nå- men skal jaggu ta rotta på det det måtte være- alle middler tas i bruk! ferdi med å være syk for alltid jeg nå
Faylinn Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har også væt mere syk etter fødselen (forkjøla for første gang på 4 år etc), så jeg sjekket ut litt. Et sted leste jeg at under graviditeten så svekkes immunforsvaret for at man ikke skal støte ut babyen, og for mange slitne småbarnsmødre tar det flere måneder før det er stabilt igjen. Som en annen skrev var heller ikke jeg syk under graviditeten, så det henger sånn passe på greip. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå