Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Til en liten pike:-))) Vet ikke noe mer ennå, men kommer med rapport:-) Tenk lille rosa har fått en liten kusine:-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Thanks!!!! Det er stas!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 tenk, en ny liten venn! det er fantastisk!!!
Plutseliten :) Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Så gøy! Gratulerer til tante og store kusiner Jeg har akkurat gjort klart gaven til min lille niese... som kommer om få dager.
Sara Rompompei Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Nei og nei og nei så stas ) Åh, tenk disse bittesmå nurkene da..... Sukk.... Gratulerer så masse i bøtter og spann!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2008 En vakker liten prinsesse!!! Har kun sett henne på bilder ennå, men hun er virkelig et vakkert lite eksemplar av arten - en ordentlig prinsesse sier foreldrene:-))
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Å gratulerer!! Så herlig, det er så fint med småkusiner!! Vi har jo en liten rosa kusine allerede og håper på flere
frøydis m/ 4 Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 Gratulerer ! Så kjekt å få flere småtroll i familien. Her tror jeg ikke det blir flere fettere eller kusiner til lillevennnen. Tror heller vi snart må håpe at noen flere søskenbarn begynner å lage barn selv, så lillevenn også får noen å leke med i familieselskapene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå