Gå til innhold

JEG HAR BLITT TANTE IKVELD!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en liten pike:-)))

 

Vet ikke noe mer ennå, men kommer med rapport:-)

 

Tenk lille rosa har fått en liten kusine:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Thanks!!!!

 

Det er stas!!!

Skrevet

tenk, en ny liten venn! det er fantastisk!!!

Skrevet

Så gøy!

Gratulerer til tante og store kusiner :)

Jeg har akkurat gjort klart gaven til min lille niese... som kommer om få dager.

 

Skrevet

Nei og nei og nei så stas :o)

 

Åh, tenk disse bittesmå nurkene da.....

 

Sukk....

 

Gratulerer så masse i bøtter og spann!

Skrevet

En vakker liten prinsesse!!!

 

Har kun sett henne på bilder ennå, men hun er virkelig et vakkert lite eksemplar av arten - en ordentlig prinsesse sier foreldrene:-))

Skrevet

Å gratulerer!! Så herlig, det er så fint med småkusiner!!

Vi har jo en liten rosa kusine allerede og håper på flere :)

Skrevet

Gratulerer ! Så kjekt å få flere småtroll i familien. Her tror jeg ikke det blir flere fettere eller kusiner til lillevennnen. Tror heller vi snart må håpe at noen flere søskenbarn begynner å lage barn selv, så lillevenn også får noen å leke med i familieselskapene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...