Gå til innhold

Pose med seler :-)

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har Camilla sin første natt stroppet fast til sengen sin :-)

Kjøpte pose til henne nå i forrige uke for hun er så fæl til å stå i sengen sin. Blir jo litt vanskeligere for henne å reise seg helt opp med posen.

Har fungert relativt greit frem til i går, nå har hun tydeligvis funnet ut hvordan hun enkelt kommer seg opp på knærne, og det gjør jo ikke saken særlig bedre hehe....sniken

Så i kveld stroppet jeg henne fast, og jaggu sovnet hun med en gang!!!

Tipper jeg fortsetter med å ikke bruke stroppene ved leggetid men heller feste henne dersom hun tuller i senga si.

Så nå blir det skikkelig spennende å se hvordan hun reagerer når hun våkner da hmmmm hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg hun var søt der hun lå strappet fast. Men hvis det fungerer så er jo det det beste.

Ikke lett med denne sengeståingen heller, så det var bra du fant en fin løsning. Hvor fant du slik pose? Greit å være forberedt.

Erica reiste seg opp i gåstolen i dag og sto lenge foran speilet og kikket seg rundt...hehe

Håper Camilla ikke får panikk i morgen når hun våker fastspent...

Skrevet

Pose er smart, Mia har jo sovet fastspent i et par måneder allerede. Hun også begynte å reise seg, hvis vi prøver uten pose så er hun rundt på nullkommaniks og opp. Står og rister i senga og ler, og da blir man jo aldri trøtt. Så vi sverger til pose :-)

Jeg tipper Camilla synes det er greit også, det er jo bra for de små å få sove litt. Går sikkert greit å våkne også, her er det fremdeles pludring når Mia våkner, men vi slipper å være bekymra for et plutselig dunk i gulvet ;-)

Vi kjøpte pose på Babyshop. Så moro at Erica reiste seg i gåstolen forresten! Plutselig skjer det ting :-)

Skrevet

Jeg kjøpte også posen på babyshop :-) Kjempegreit at man kan velge å feste fast posen eller bruke den uten stroppene.

Og så artig at Erica er oppe og står, nå går det snart fort i svingene altså!! Moro

Blir spennende i morgen tidlig ja, hun er jo vant til å rulle rundt som hun selv vil. Og helt klart en fordel at hun iallefall ikke klarer å ramle ut av senga med stroppene på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...