Gå til innhold

Regner dere virkelig hus og bil som ting....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på de trådene om den dyreste tingen vi har kjøpt liksom... Ville jo aldri regnet huset mitt som en ting egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke huset kanskje, men bilen går under ting her i gården!!

Skrevet

hva er det da? hva vil du definere et hus som?

Skrevet

Det er vel heller hva jeg vil definere ting som... Tenker noe man tar på seg, eller med seg, ikke huset el bilen, ting er vel mer noe man kjøper fler av. De aller fleste av oss har jo bare ett hus og en, kanskje to biler:)

Skrevet

hhehe.. det er mange ting jeg bare har 1 av. som varmepomoe, TV, seng men jeg lar de gå som ting forde. bil er ihvertfall ting i mine øyne. men hus.. hm... jeg vet ikke hva det er bortsett fra hus. men er enig i at det føles litt rart og kalde hus ting

Skrevet

Ikkesant, og da burde jo spørsmålet være: hva er det dyreste huset eller den dyreste bilen du har kjøpt, ikke hva er den dyreste tingen liksom:)

Skrevet

Åååå altfor kjapp der ja... for selvfølgelig for oss her i Norge er huset det dyreste vi har kjøpt...:) Regner med at ingen har kjøpt en veske eller ett par støvletter til 4,8 mill liksom, og i såfall:HÆ???

Skrevet

*tsk' fråtser i hus og biler vi! ;-)

Neida, skjønner hva du mener, men for meg er denne bilen faktisk det mest spesielle, og dyre, vi har kjøpt (uteom å bygge huset) fordi dette er noe jeg har ønsket meg veldig så lenge, siklet etter og drømt om, det var det første jeg tenkte på rett og slett når jeg så tråden :-)

Av andre ting vet jeg ikke helt egentlig, den bærbare pc-en min kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...