jua 10.12.05 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Lille gutt nekter å ta flaske! Vi begyndte med grøt da han ble 6mnd og gikk greit i en ukes tid, men nå vil han nesten ikke ha det heller. Ammer han 3-4 hver time hele døgnet. Er bare 1,5mnd til jeg skal begynne å jobbe igjen, er litt bekymret. Noen med gode råd?
aprilspøk Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 'Du kan jo gi han melk på kopp, eller? Iallefall hvis han er over et halvt år.
aprilspøk Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Og har du prøvd med ulike typer smokker? Noen vil de ha, andre ikke.
jua 10.12.05 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Vil ikke ha kopp heller, har prøvd nesten alle typer smokker. Uff litt slitsomt dette. Har gått så greit med de 2 første, han her er en liten luring han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå