Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt nekter å ta flaske! Vi begyndte med grøt da han ble 6mnd og gikk greit i en ukes tid, men nå vil han nesten ikke ha det heller. Ammer han 3-4 hver time hele døgnet. Er bare 1,5mnd til jeg skal begynne å jobbe igjen, er litt bekymret. Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Du kan jo gi han melk på kopp, eller? Iallefall hvis han er over et halvt år.

Skrevet

Og har du prøvd med ulike typer smokker? Noen vil de ha, andre ikke.

Skrevet

Vil ikke ha kopp heller, har prøvd nesten alle typer smokker. Uff litt slitsomt dette. Har gått så greit med de 2 første, han her er en liten luring han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...