2 gutter og 1 jente Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Ja, paa selveste kjaerlighetsdagen fikk jeg se det blaa krysset! Kjempehyggelig saaklart aa tenke paa at lille Leon skal bli storebror, og at vi skal faa ett nytt lite familiemedlem! Er enda tidlig, og aner ikke naar jeg hadde sist mens (saa uregelmessig pga amminga) saa vet ikke naar terminen er faktisk...men det blir sikkert midt i oktober i gang. (saa enda noen uker igjen til foedsel hehehe) Blir hyggelig aa komme tilbake hit!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Alltid hyggelig å komme tilbake hit ja;) Er tilbake selv, om noe lenger tid enn deg siden sist da;) Gratulerer!!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Blir nok sånn omtrent samme mellomrom som mine blir da. Jeg fikk en jente i midten av mars i fjor og har termin i slutten av august eller begynnelsen av september. Gratulerer med gravididteten
♥gullegull08♥ Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Dere gir meg litt håp, nå når angsten er begynnt å komme.. har ca 7uker til jeg skal føde. Og at dere klarer/vil/ønsker å kaste dere påan igjen så raskt, roer nervene mine litt for det som snart skal skje;) Lykke til alle tre!!
*tornerose* Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye og velkommen inn hit igjen :-) Hihi, jeg trodde heller ikke at jeg kom til å komme inn hit så raskt igjen, føler jeg nettopp var her jeg (selv om det er litt over 1 år siden sist) :-) Uansett kjempe hyggelig :-) Ønsker deg masse lykke til med svangerskapet!!!!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye!! Tok meg et halvt år fra jeg fikk lillemann i fjor sommer til jeg var tilbake her på Bim....... Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå