musemor... Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har vært og fått fotpleie for første gang i mitt liv i kveld, fikk i bursdagsgave av mannen min. HELT VIDUNDERLIG... det måå dere bare unne dere damer, skal kjøre på en runde til før termin, for noe så avslappende og godt er det lenge siden jeg har vært borti! Det var en sånn lang behandling med fot-massasje og greier da vel og merke. Er liksom ikke så enkelt å få til selv lenger, og ikke blir det så bra heller. Nå har jeg faktisk penere negler på tærne enn på hendene he he, sprøtt :-) Anbefales!!!
LadyLuck & Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 ååå heldiggris. Prøvde å klippe klørne i dag. Måtte tilslutt spørre sambo om hjelp =0) (er blitt fryktelig langt ned til gulvet etc i det siste)
Frk Påske Overtid Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vært å fått fotpleie en gang i mnd de siste fem mnd jeg... Det er så utrolig deilig. MIn snille snille kjæreste var å kjøpte seks gavekort til meg på fotpleie, så har et igjen og fem uker til termin.... Skikkelig digg måte å bli dullet med nå assa...ANbefales alle ja...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle bestille meg time i morgen. Vanskelig å komme til selv nå og jeg har en del vann i beina så det skal bli deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå