schnuppi Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 har brukt å kjøpe 80 A..men føler av og til at passformen er litt rar. Skal jeg heller prøve mindre rundt,altså 75 og større cup? har lest noe om det der...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Dra i en ordentlig butikk og få de til å måle deg
Zyan Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 jupp:)..men prøv flere merker..er sikkert store forskjeller der..
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hvis 80A er for stor rundt, men passe i koppen, skal du prøve 75B, evt 70C hvis den er ALTFOR stor rundt.
Kosel Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jupp. Jeg brukte feil bh i mange år fordi jeg kjøpte i kjedebutikkene og klemte meg inn i 90C/D (får jo sjeldent så stort og hvertfall ikke større- så har vel ikke akkurat hatt den største bh-samlingen) i disse butikkene men... Gikk i en ordentlig undertøysbutikk og ble målt. 75F/G er mer i min gate,.. JA, det koster en del mer å kjøpe bh-er på disse butikkene, men du og du hvilken forskjell. Behagelig også ser det såååå mye penere ut når man får riktig str. (gjelder uansett hvilken str. man har - så måling i undertøysbutikk er absolutt å anbefale)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 sant sant! det er absolutt verdt alle penga! både vanlig og amme-bh! man sparer skuldrene sine også, siden vekten blir "fordelt", det ser penere ut både med og uten klær!
*dum&deiLig*™ Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har vært å målt i spesialbutikk, den bh'en de kom med som skulle passe etter målene så helt JÆVLIG ut!! Altfor liten!! Jeg er ikke feit med mine 55 kg og 170 cm, men så ut som jeg hadde skikkelig ryggfett... Ikke var den pen foran med klær på heller, så ut som om jeg hadde lånt bh'en til min kusine på 10. Jeg bruker 75C, ble målt til 70A(!!!!) Det fikk jeg ikke engang på meg når jeg kjøpte min første bh når jeg var 13...
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jepp, det stemmer..! Sinnsykt mange kvinner i Norge tror de har riktig BH-størrelse, men de aller fleste kan gå ned en størrelse rundt, og heller opp en eller to cup-størrelser, da blir det seendes vanvittig mye bedre ut, og _så_ mye mer behagelig!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Men om man er i de målene som er oppgitt for cm rundt under puppene er det kanskje riktig rundt hvertfall? Jeg tør ikke måle meg i frykt for å bli en a-cup:(
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Det kjenner du vel på bh'en din det, gjør du ikke? Den skal sitte stramt uten at det klemmer, den skal sitte vannrett rundt, ikke dra opp på midten bak, og cupene skal sitte inntil brystet hele veien rundt puppene. Stoffet i selve cupen skal ligge inntil brystet, ikke bule ut og det skal ikke liksom tyte hud ut over stoffkanten. Stroppene skal ikke knage noe sted..! Ta en tur i en butikk som har peiling, det er en helt fantastisk opplevelse!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Det må vente for min del. Krysses av på listen "ting som gjøres når vi har penger>/jobb".
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Hehe, uff hvor godt jeg kjenner meg igjen... Ja til BH på blåresept..! Hehe..!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 CHANGE har bh'er i en ganske behagelig prisklasse, selv om det er ren undertøysbutikk! Bare så det er sagt De har kjempemye fint og der får du målt deg og får riktig størrelse.. De har to butikker i Bergen og en i Stavanger såvidt jeg vet.. Om du ikke bor i nærheten av disse, så er det jo verre da, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå