Gå til innhold

Nå er det bevist...!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammetåke eksisterer!

Min mor som hadde lest noe et sted.

De har testet x antall gravide og ammende kvinner opp mot ikkegarvide og ikke ammende, og de som var gravide eller ammende hadde dårligere kortidshukommelse og glemte mer!

 

(Så det er faktisk en godkjent unnnskyldning!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er det lov å skylde på ammetåken når man er ferdig å amme for flere år siden? ;-)

 

Nå ammer jeg fortsatt minien da, men jeg hadde nå "ammetåke" helt frem til storesøster var 2,5 år og jeg ble gravid på nytt. Da omdøpte jeg det til svangerskapståke:-p

Skrevet

Jeg har mammatåke ;-)

Har sluttet å amme minsten nå, men er fremdeles fjern.

Skrevet

tviler ikke et sekund. Jeg følte hjernen bare svinne hen mens jeg var hjemme med puppen ute.

Skrevet

Jeg vil heller tro at det bare er sånn i småbarnsperioden. Ikke-ammende opplever også dette, hva er deres unnskyldning da? Vi lever litt i en boble og konsentrerer oss mest om babyen tror jeg=)

Skrevet

Jeg har det sånn enda :)

 

"babyen" min blir 2 år om 8 dager da men ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...