Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Er så sliten jeg... snuppa er 2 år og og 3 mnd, og er utrolig til å "terge" meg. Hopper i sofaen, klatrer på bordet osv osv osv, gir seg ikke med det før jeg blir SKIKKELIG forbanna - er så lei av at det er det eneste som hjelper, er ikke en sånn mamma jeg vil være, men ingenting annet som hjelper!!! Leggingen er også et mareritt for tiden, står opp igjen heeeeele tiden, lei av å følge henne tilbake i senga, mens lillebror ligger og sutrer i stua fordi han også er trøtt og jeg ikke har tid til å legge han........ sukk, jeg blir sliten av å bli sinna jeg........
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2008 ingen andre trassige? hmm...
OsloMor Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Nei men jeg har en 3 åring som er veldig flink til å erte sin lett antennelige mor, synes kanskje jeg er komisk når jeg når eksplosive høyder, he-he;-)
SuperGlad Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 jenta mi blir 2 år i mai å har begynt for fullt å trasse. I går så hun på meg å smilte, å helte melka over seg selv mens hun så meg rett inn i øynene samtidig. I dag lekte hun med stålampen vår, noe hun ikke får lov til. Jeg satt å ammet da å kunne ikke røre meg (guttn er syk å veldig sensitiv med amminga da) så jeg spurte henne om jeg måtte bli sint for at hun skulle slutte... NEI fikk jeg til svar, imens hun fikler med lampa, tunga ut av munnen, smiler å ser på meg.... Seriøst, tror hun elsker å irritere meg til tider....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå