Sessa ruger igjen... Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Som kommer hjem med en stoooooor rosebukett til meg etter å ha jobbet overtid i dag.... og det er ikke bare fordi det er Valentine! Jeg har vært hormonell og trist i dag og begynte seff og hylgråte av denne buketten. Han sto med frøkna på armen og ga meg bare en stor klem mens han sa: "Jentene mine!!" Når frøkna hadde sovna ville jeg legge meg på armen hans og mens han lå og leste på pc'n. Da satte han heller vekk pc'n og koste med magen min i stedet! Og så så han hele Tid for Hjem sammen med meg!!!!! Nå har han gått for å ta seg en dusj... blir vel til at jeg tar en også før vi setter oss til med sjokoladefondue og frukt!!!! Flott dag, spør du meg!
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Wow, for en mann! Han skal du ta godt vare på, for sånne vokser ikke på trær!! :-D Kos dere masse i kveld! :-D
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 For meg er han virkelig drømmemannen!!! Han er alt jeg kan ønske meg og enda litt! Pene barn lager han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå