Gå til innhold

Fantastiske mannen min!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kommer hjem med en stoooooor rosebukett til meg etter å ha jobbet overtid i dag.... og det er ikke bare fordi det er Valentine! Jeg har vært hormonell og trist i dag og begynte seff og hylgråte av denne buketten. Han sto med frøkna på armen og ga meg bare en stor klem mens han sa: "Jentene mine!!" Når frøkna hadde sovna ville jeg legge meg på armen hans og mens han lå og leste på pc'n. Da satte han heller vekk pc'n og koste med magen min i stedet! Og så så han hele Tid for Hjem sammen med meg!!!!! Nå har han gått for å ta seg en dusj... blir vel til at jeg tar en også før vi setter oss til med sjokoladefondue og frukt!!!! Flott dag, spør du meg! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, for en mann! Han skal du ta godt vare på, for sånne vokser ikke på trær!! :-D Kos dere masse i kveld! :-D

Skrevet

For meg er han virkelig drømmemannen!!! Han er alt jeg kan ønske meg og enda litt! Pene barn lager han også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...