☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 hjertet mitt verker for de .. så utrolig fælt å se barnet sitt gå gjennom så mye. klarer ikke holde tårene tilbake jeg..
tonebf Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 ja uff sitter her og ser, tårene trilller....
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg måtte bytte kanal, orker ikke å se på slikt nå... Får så utrolig vondt av dem og det vesle barnet, men makter ikke ta det innover meg akkurat nå.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 er det noen som vet om han overlever dette ? får helt vondt inni meg jeg.. tenker bare på hvordan det må være for foreldrene..mammahjertet mitt er knust for dem..
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 baby Keegan..vet ikke hva som feiler han,men han går gjennom mange operasjoner,2 år gammel..
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2008 ja jeg syns han var helskjønn...=D fikk litt sjokk da jeg såg hodet eneste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå