Gå til innhold

BIM TREFF HAUGESUND i morgen:o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk BIM-treff på Egon klokken 19.00 i morgen. Både store og små mager er velkomne:o) (fredag 15.02.08)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bor 30 min. kjøring fra Haugesund. Lurte på om det er første gang dere treffes? Hvor mange tror du det blir?

 

Jeg er bare litt over en mnd på vei enda, og ikke helt sikker på om jeg hadde turt å komme på noe treff enda:-) Uansett har jeg ikke anledning i morgen, men vil gjerne høre etterpå hvordan det var, og om det blir flere treff senere:-)

 

Skrevet

dette er første gang vi treffes ja:o) tror vi er 4 stykker til nå viss alle møter opp! er ikke så nøye med påmelling da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...