mams-til-tre Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Da jeg stod opp i dag morges så stod det en rose med pynt, hjertelys og ett nydelig kort å ventet på meg. Det var jo såååå flott. Satt å så på tv nettopp, og så baknet det på døra, og der kom blomstermannen med en stor bukett med liljer til meg (mine favorittblomster). Mannen min er på jobb, så han ville overraske meg med enda mer i dag :)Sååååååå herlig han er. Og jeg som kun ga han ett kort....
celodi Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så koselig=) Du får varte han opp når han kommer hjem du da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå