Gå til innhold

For en herlig mann jeg har!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg stod opp i dag morges så stod det en rose med pynt, hjertelys og ett nydelig kort å ventet på meg. Det var jo såååå flott. Satt å så på tv nettopp, og så baknet det på døra, og der kom blomstermannen med en stor bukett med liljer til meg (mine favorittblomster). Mannen min er på jobb, så han ville overraske meg med enda mer i dag :)Sååååååå herlig han er.

 

Og jeg som kun ga han ett kort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig=)

Du får varte han opp når han kommer hjem du da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...