Gå til innhold

er DU verdens beste kjæreste/ samboer/ kone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har DU gjort for DIN kjære i dag?

jeg kjøpte en pakke LoveHearts og sendte han på byen med gutta.

Tror det er det beste han kunne fått. Ikke veldig OSS, liksom, men vi er nå godt gift likevel.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav han et kort med et lite utspill av mine følelser, en pakke kindersjokolade, og en pose skumgummikisses.

Så har jeg gitt ham "tillatelse" til å kose seg med poker i kveld, syns d er d som er mest riktig, at vi får gjøre som vi vil, og ikke ligge på sofaen å nusse hele dagen når vi ikke bruker å gjøre til vanlig, bare fordid er valentines day...

JEG er nok ikke verdens beste kjæreste jeg alltid...kan være utrolig vanskelig å leve sammen med;!

Skrevet

I følge min kjære er jeg det

I dag har han fått et hjerte fylt med hjerter og en bamse som holder et hjerte og det står noe slik som at jeg elsker deg mer enn noen gang,for alt det du gjør for meg,men mest fordi du er den du er,eller noe slikt,har ikke bamsen foran meg nå. Det står på engelsk.

Vi har også vært ute og kost oss med en treretter middag på ettermiddagen,siden han skal på nattevakt og nå får han gikk på nattevakt,koste vi oss med litt snakcs og bare koste oss.

Vi er begge veldig romantisk av meg,har fått høre at jeg er nummer en i å finne på romantiske ting,ser romatikk i hverdagen og mener at det er viktig å ta vare på.

Skrevet

så klart, tihi:)

Samboeren har jobbet natt denne uka, siste vakta i dag. Så jeg laget en skikkelig frokost med croissants, muffins og mango + ferskpresset juice:) Da ble han glad da:)

Skrevet

er de fornøyde, da damer?

Da er jo hensikten oppnådd! Min stråler som ei sol. Fikk mms bilde av bardisken nå.. Så lite skal det til for å glede han, liksom. Et "ja" til å gå ut med gutta!

Skrevet

Ga ingen verdens ting jeg :P

Men jeg fikk en plastikkblomst. Hahahahah. For jeg dreper blomstene hele tiden, så nå skulle han bli imponert hvis jeg klarte å drepe den. Syns han var litt søt, og blomsten så ekte ut og :P

Skrevet

Min er på hockeykamp :) Også plutselig ringer det på døra- og der står det et blomsterbud med 20 lange røde roser og et nydelig kort. Ikke rart jeg elsker han :))

Skrevet

jeg ga han en kjempe fin tommelring;) åså fikk han et fint kort:) til frokost i dag:)

Skrevet

nei d er jeg helt sikkert ikke.......men smører matpakke,sørger for at han har rene klær,og idag fikk han et fint kort å en tvistpose han spiste opp på en-to-tre......så jeg er rimelig nært,hehe:)

Skrevet

Jeg skikkelig dårlig, halsbetennelse og feber.. ligger bare rett ut.

Sov når han kom fra jobb, orket ikke åpne øynene når han kom hjem engang.. Og likevel legger han seg ved siden av meg i senga, kysser meg lett og sier han elsker meg - at jeg er verdens deiligste kone :)

Han sa han liker å ta vare på meg når jeg er litt tufs..

Han gikk ut etter middag, hadde et møte.

Og jeg ligger fremdeles rett ut..

Føler meg ikke som en god kone akkurat nå, rotete her, middagen står fremme..

Og likevel får jeg melding om at han savner meg..

Sukk..

Jeg får prøve å gjøre det godt i helgen!!!!

Skrevet

Jeg er en av gressenkene, og har ikke hatt fysisk kontakt med min kjære i dag..:( MEN har sent melding med varmende ord og påminnelse på hvor glad jeg er i han, og hvor mye han betyr for meg :) skal ha en lang og fin samtale i kveld tenker jeg..

Skrevet

Jeg må være verdens verste da, har glemt hele valentines jeg. Trøsta er at det har han også. Har to syke barn, har vært syke i 2 uker. Har feber og bihulebetenelse selv+ at vi holder på å bygge hus. Er egentlig ferdig men ingen orker vaske å pakke. Satser på helga, så får vi være romantiske da i det nye dobble boblebadet:)

Skrevet

UFF. Den dagen i dag. DET hadde jeg glemt. Og vi som har vært "forlovet" i 5 år idag. Vel, vært gift i 1 og ett halvt nå da....

Hm... får finne på noe til helga......

Skrevet

Nei. Jeg har hormonstorm og mest av alt lyst til å skyte ham. Stakkar.

Skrevet

Jeg gjorde ikke en dritt for kjæresten min på Valentines Day, og han gjorde heller ikke noe for meg. Bortsett fra litt sengekos da, men det var uavhenig av dagen.

Men vil si jeg er en rimelig god kjæreste for det. Lager middag til han hver dag, vasker klærne hans, handler, styrer med finansene, og har bestevennen hans.

Men apropo valentines day. Hadde det ikke vært myyyye mer romantisk og overraskende å få en bukett med roser en tirsdag du ikke forventer det? Eller komme hjem til nyvaska leilighet og god middag med vin og levende lys en vanlig og kjedelig fredag? Romantikk i hverdagen: JA. Valentines day: Nei.

Skrevet

Enig med Lille Ella:)

Synes ikke det blir romantisk når det blir "påtvunget" med Valentines day - sånn " ååå, i dag må vi bare ligge på sofaen og nusse fordi alle andre gjør det".

Ja, til romantikk i hverdagen!:)

Så vi jobbet overtid begge to, spiste middag - også lå jeg på sofaen med laptopen og boka mi, mens han spilte playstation. Også ble det litt sengekos, og før vi la oss sa han (som alltid) : Du er verdens beste, jeg elsker deg...

Så for han er jeg vel kanskje verdens beste samboer selv om vi "glemte" hele Valentines Day. Hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...