Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har starta med den naa. Fikk beskjed om aa ta foerste stikk ikveld, for saa aa fortsette om morgenen fremover, 112.5 iu. Jeg synes det var lite som kom ut i penna..Er det rett? At det er nesten ingenting egentlig??? Har jo tatt Suprekur sproyter ogsaa (ja to sproyter om dagen naa..) og der er det jo 0.5 ml, som er ganske mye
ikø29 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Heisann!! Jeg går på mindre dose enn deg (75) og det kjennest ganske lite ut. Jeg tror det meste er rett når det kommer til spørytene ;-) Dersom du har fått i deg for lite når du kommer til kontrolldagen setter de bare opp dosen noe. Selv har jeg ikke brukt Suprekur slik at jeg kan ikke uttale meg om det.. Lykke til videre :-)
Viktoriana Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg har nå blitt stukket noen dager nå. Tar 225 jeg og synes heller ikke det er mye, men så lenge du har stilt inn pennen rett og trykker helt inn i enden når du har stukket så har du nok fått din dose. Jeg ser i alle fall at mengden i pennen minker og magen blåses opp - så det kommer nok dit det skal. Ikke mye hjelp - men lykke til med stikkingen i alle fall.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar..Ja ser jo det gaar noe inn, men bare synes det var saa lite..;-) Hvertfall sammenlignet med den andre sproyten..
meg... Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Hei du! Akkurat ferdig med min gonal- f- kur, hadde uttak i dag. Også jeg syntes det var lite som kom ut, men det har da gjort susen likevel. Så virker gjør det! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå