Misses*fødeklar* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er 3.gangsfødende og det kan hende at jeg av ulike grunner kan bli satt i gang. Noen som har erfaringer de kan dele, både pos. og neg. Noen som vet om det kan være en fordel at jeg har født to ganger før? At en igansetting da ikke blir så hard for kroppen på en måte? Jeg er veldig i tvil om hele greia! Hører mange skrekkhistorier om å bli satt i gang...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg ble satt igang med nr to, det ble en drømmefødsel! Tok en stund før rien ble ordentlige, men når de først kom gikk det som en drøm! Blir gjerne satt igang igang jeg etter den opplevelsen! :-)
Bula-fødeklar Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Er 3. gangs og blir satt i gang ved termindato. Legen mente det var veldig lett på oss som ventet nr. 3. Så jeg håper det stemmer =)
Misses*fødeklar* Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Takk for svar, begge to! Andre med erfaringer?
Ildfluå Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har ¨fått dato for induksjon 14 dager før termin. 1.5 år siden sist og 10 siden første gang. Har hatt behov for drypp på de to første. Jeg spurte om dette ville ta lang tid da jeg tidligere hadde hatt svake rier, men de mente at det kunne gå lettere nå siden det ikke var så lenge siden sist. Det fantes visst ikke noe svar på dette uansett, fikk jeg beskjed om
Misses*fødeklar* Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Dytter denne igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå