tonebf Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg er syk og supersliten... mini trasser verre om dagen han skulle ikke kle av seg eller på seg i bhg, ikke være med hjem så være med hjem og hele runden på nytt! alt var galt..... tilslutt bare satte jeg med ned med jakka hans og begynte og grine! at disse unga orker pg trasse så mye.... at de gidder! jeg hadde kjøpt perler til han i dag som han har mast om lenge.... vi skulle kose oss med hjemmelaget hamburger... men når han holder på sånn så går det en grense her også.. jeg orker ikke gjøre det noe koselig for oss! uff vet ikke hvor jeg vil med dette.... må bare få det ut! frustrert, lei, sliten
Snuppa! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Åååå,vet såå godt hvordan du har det!! Lillesnupp her trasser sånn. Har gått i ett på jobb også hyler hun helt til hun skal legge seg! Huff,lite morro.. Nå er hun lagt så mor her nyter stillheten!! Sender deg en gooood valentins klem! Hilsen en også alenemor:)
Kakeåndsen Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Kanskje han er sliten også? Her er det mest trassing når vesla er trøtt og/eller sulten. Men tro meg, jeg vet hvordan det er å prøve å få med seg en hylende unge som ikke vil hjem. De er flinke til å teste foreldrene sine disse 2-åringene. Så var det om man klarer å være like konsekvent hver gang da;-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hehehe, har vært der jeg også Var kjempe sliten og syk en dag, hadde ganske høy feber, og tuppa sutret og skrek av alt! Da satt jeg meg rett og slett ned på gulvet til slutt og hylgrein,, måtte jo le av meg selv etterpå da, men jeg grein som en liten unge hehe
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes det var ekstremt slitsomt da eldstemann hadde sine første trassperioder og gråt mye i den tiden, men jeg har lært meg en teknikk som fungerer veldig bra. Jeg kobler rett og slett litt ut når ungene trasser (har 3 stykker nå så kan bare ikke la meg slite ut av det), tenker at det er bra de trasser, det viser at du har vilje og er normale og bare overser det litt. Holde fast, gjøre det som må gjøres selv om de skriker og slår, snakke med dem når de roer seg litt og være helt rolig selv og bare jatte litt med "jada, jeg skjønner at du ikke vil kle på deg, men det er kaldt ute og da må klærene på slik at du ikke fryser, slik er det bare" selv om de sikkert ikke får med seg et ord, kler nå bare på jeg, dikkederer og diller omtrent aldri med dem mer når de trasser slik jeg gjorde endel med eldstemann. Og så ignorer jeg endel. Høres kanskje litt merkelig ut, men trassen blir faktisk lettere å takle om du ikke bryr deg så mye med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå