♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen ganger tror jeg hjernen min slutter å virke :o/ Nå har jeg klemt i meg 2 påskeegg, og minst 10 smågodt (tilbud på mega idag, så bare måtte kjøpe litt - til Lørdag...ehem..) Og nå sitter jeg og er kvalm, og har dårlig samvittighet. Har fått sånt sinnsykt søtbehov i det siste, og klarer ikke å stoppe når jeg først kjenner suget Vil så gjerne spise sundt, og bare godteri i helgene, men de siste ukene, har jeg sikkert spist noe søtt hver dag....(ikke så mye som idag da!!!) Er det bare meg, eller kan jeg trøste meg med at det er flere "svake" sjeler der ute??
TussiLussi Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Joda, litt kikk her og - men sliter med halsbrann etter sure og sterke smågodt, men tror du jeg klarer å la være å spise dette...hmmm... får vel bare lide....
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hehehe... Kjenner meg VELDIG godt igjen!! Har spist 2 påskeegg, 2 skiver med nugatti, en twix-sjokolade, en saftis, og nå har jeg 2 brett med kanelboller som jeg har laget som står klar til å stekes!! Huff... Merker at jeg får litt dårlig samvittighet:p Men man skal jo kose seg litt også Vi "svake" sjeler får trøste oss med det... Likte egentlig ikke sjokolade før jeg ble gravid, men nå må jeg ha det hver dag=/ Forrige uke hadde jeg en "sunn" uke uten søtsaker, men ikke denne uka nei, hehe...
map79 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Tenker mye på sjokolade hver dag, og kan ikke huske denne siste dagen jeg ikke stappet i meg noe søtt/syntetisk/usunt. Veldig svak ja! Da jeg ble gravid så jeg for meg at jeg bare skulle spise sunt. Den ideen forsvant med kvalmen/spyingen, da fokuset var å få i seg noe, samme hva.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Åh, så godt å høre at det ikke bare er meg. Føler at samvittigheten ble en smule mindre Får prøve å være litt flinkere neste uke...hehe...
musemor... Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Hi hi... ikke alene nei. Har plutselig fått en hang til cola, av alle ting. Det er såå godt. Prøver liksom å bare drikke noen glass i helgene, men ryker stadig på en smell i løpet av uka. Nå har jeg akkurat gaflet i meg en stoor porsjon is også :-( Vet ikke helt hva som skjedde med viljestyrken, den forsvinner visst gradvis ettersom magen vokser..
isabell Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 jeg er med i klubben... tidligere hadde jeg bare lyst på frukt,,,,, nå når påskegodisen har kommet,,, er det ut med druene og hallo sjokolade egg........ ser det på vekta at jeg er svak,,,, men søren heller...... er så mye annet som er tungt og vondt.. skal jeg ikke ha noen gleder... hi..hi.... angrer sikkert seinere....
Minervae Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Du er ikke alene nei ;-) Prøver å kutt ned på godteriinntaket selv, men er ikke så lett alltid. Irriterende at noe som er så godt er så usunt! Arrgh. Men tror ikke det er så farlig om det begrenses til helgene. Det er målet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå