2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har så lyst, men kan jo ikke det:p Skal på hyttetur i helga, men er vel ikke vits å ta det med?;P
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 jeg hadde ikke tatt sjansen på det nei, er jo en risiko for fall. så tror jeg ville holdt meg på bakke nivå, kansje gå langrenn??
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, ringte nettopp pappa å ba han lete fram skiskoa mine...så blir vel til at jeg tar meg en tur på langrenn skia da de andre koser seg i trekket:p Menmen, sånn er det...ta det igjen neste vinter;)
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 ja det kan du gjøre. jeg gleder meg veldig til ungen blir så stor at h*n kan vere med å gå langrenn:) det blir koslig det
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 hehe, mja...gleder meg til han blir så stor at han kan være med i bakken;) Trur nesten det er tryggere for meg å stå på snowboard enn langrenn...kan verken svinge eller bremse, så jeg for holde meg på flaten..hehe=)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jeg tryner også i gjennomsnitt minst en gang pr bakke på langrenn, så med den statistikken holder jeg meg hjemme Får gå noen turer i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå