Gå til innhold

alternativ for mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har nå kun ei bukse som passer..egentlig 2, men den var hvit og ble vet et uhell ROSA :(

Så trassig å drive å vaske opp ei bukse hele tiden..men de andre buksene mine er blitt stramme og ubehagelig å gå i nå.

Sett på nett på mammaklær..vet ikke om jeg har så lyst å bruke flere tusen på mammaklær bare for noen få mnd..

Alle som har kjøpt mammaklær eller har noen andre kjøpt vanlige klær og hva klær har dere isåfall kjøpt?

Mamma bukse til 400-600kr gidder jeg ikke å kjøpe..må jo minst ha 2 stk iallefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! det lønner seg å invistere i en god bukse eller to. H&M har jo bukser til kr 149; som er helt greie og gode å ha på. Men kvaliteten er jo kanskje ikke den beste da. Uansett så har jo kapahl og lindex noe mamma klær også. Ta deg en shopping runde og prøv deg frem, det kan ikke være noe godt å gå med en bukse som er ubehagelig å gå med. :->

Skrevet

Jeg kjøpte ei på H&M. Ei slik som går over magen. Blir gal av å bruke den, så jeg blir nok å kjøpe noen som går under magen. Fikk nesten klaus jeg. Bruker jo slike hoftebukser til vanlig. Klødde gjorde den og.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt et eneste mamma plagg enda å er i uke 26+.

Har til nå kjøpt store lange topper ala kjoler og så bare brukt tigths under.

Det er jo kjempebillig, og så kan du bruke dem senere også :)

Ellers så kan du jo bruke de vanlige buksene dine, hvis de passe i lårene ol? Jeg bruker de vanlige, men lar knappen være åpen, og bruker en singlet som jeg bretter ned, og over der knappen skal være, slik at det bare ser ut som jeg har en lang topp under.

Og så er joggebuksene på hjemme hehe ;-)

Skrevet

Jeg vil hvertfall ha mammabukser. Syns ikke 400 kr er for mye for en bukse jeg da.. Jeg syns det er ekstra viktig å føle seg vel selv om man er gravid så jeg har kjøpt to mammaolabukser, en sort og en blå. En med vide ben og en med smale til å ha i støvletter. Begge har stoff øverst og jeg syns det er veldig behagelig å ha på.

Topper blir det å kjøpe en str større og bruke noen gamle gensere.

Jeg er ikke glad i å gå i skjørt og tights så da må det bli bukser på meg.

Men sioden du ikke vil bruke penger på klær så kan jeg faktisk ikke råde deg til så mye annet enn å høre med venninner du evt kan arve av..

Skrevet

Hei

Har du hørt om bellaband? Holder på plass din vanlige jeans uten å måtte knappe den igjen, slik at du kan bruke dine egne jeans litt lenger. De selger dem bl.a. på Mamma og mini (http://www.mammaogmini.no/index.php?side=nettbutikk) til 199,- Da kan du kanskje slippe å kjøpe mammaklær? Jeg har ikke prøvd det selv, men har mange venninner som har vært kjempefornøgde med dem. Så jeg vurderer å kjøpe et selv etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...