Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken prisklasse bør man legge seg på for at buketten ikke skal se kjip ut?

Og må man gå til en blomsterbutikk i kjede, eller har også "enkelt" butikker slikt system at man kan sende rundt om i landet?

Og hva bør jeg ha i buketten?

Er rimelig "grønn" på området;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minimum 300kr

Tulipaner i forskjellige farger, noen hvite, og brudeslør...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

kommer litt an på vem de er til....viss du står personen veldigt nær?

og viss personen er ung som har død så er det veldigt fint med lyse blomster i...passer ju til eldre med selfølgeli

Skrevet

martaliljer er utrolig populære, og FINE, i kondolansebuketter...

Skrevet

Du bør nok legge en 300 - 350 kr i buketten + evt frakt. Kommer veldig an på hvordan type blomster du vil ha i den. Feks roser er ofte kostbart og gjør at buketten blir mindre enn om du bruker andre blomster. Interflora leverer over hele landet. Sjekk interflora.no. Ellers har jeg god erfaring med å bestille fra mindre gartnerier (ofte billigere enn butikker) i nærheten av de som skal få den (for å bruke minst mulig i fraktavgift).

Butikker og gartnerier er drevne, bare si at det er en kondulansebukett, så lager de en etter gjeldene normer.

Skrevet

Takk for hjelpen...buketten skal inn et minimalistisk hjem, så hvite liljer eller no blir sikkert bra ja!

Skrevet

Trenger ikke koste en formue, det er jo tanken som teller.

Gå inn på nettet å søk på blomsterbutikker der buketten skal leveres, ring direkte til butikken. De fleste butikker sender jo regning.

Jeg var nettopp hos en tidligere kollega med en kjempefin bukett med gerbera + noe annet. Tror prisen var 100 - 150 kr. Er det snakk om bårebukett så må du jo opp i pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...