Gå til innhold

Hmmm.. Nå var jeg litt dum tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute en kjapp tur og hørte sår mjauing fra en skråning rett ved huset vårt. Jeg lokket på pusen, men den kom ikke. Så da gikk jeg til den. Måtte krabbe opp en ganske lang skråning og det var glattere der enn jeg hadde trodd. Katten satt selvsagt på en gren i et tre, helt øverst i skråningen =/ Jeg lyste på den og lokket som best jeg kunne, men den bare mjauet tilbake og klorte seg bedre fast =/

Så fant jeg ut at det nyttet jo ikke å stå der.. Jeg var litt tynnkledd og barføtt i tøflene mine. Så jeg skled meg ned igjen til min egen eiendom, med såre klynk som bakgrunnsmusikk.

Nå sitter jeg inne i varmen og har fått på meg tørre klær. Men fy... Så vondt i ryggen =/ Det hører med til historien at jeg har bekkenløsningsrelaterte plager.. Men jeg var bare nødt til å se til katten. Kunne jo hende at den satt fast i noe på bakken eller var såret så den ikke klarte å komme til meg. Stakars pusen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm kansje ikke det lureste med vondt bekken men utrolig snilt av deg da :)

god bedring :)

Skrevet

he he ler litt her jeg sitter og leser dette. akkurat det samme gjorde jeg nemlig når jeg gikk gravid med nr 1. jeg var kanskje ca 5 mnd på vei og hadde en katt som ble jaget opp i et tre av en annen katt. veldig høyt tre, naboen og jeg nådde ikke tak med en lang stige en gang. så jeg måtte molefonken gå inn i gjen og sitte i vinduet og se på pusen min som satt høyt oppi treet. så plutselig bestemte den utrolig dumme katta seg for å klatre ned men mistet selvfølgelig taket med klørne og begynte å skli nedover treet. da vet jeg ei som plutselig befant seg oppi treet med en katt under genseren oppå magen.. heldigvis så naboen meg rase oppi treet og kom for å hjelpe meg ned. jeg skyldte på katta og han syntes jeg ikke var det spor smartere.... ler bare jeg tenker på dette og ser på katta i sofaen ..... den kommer nok ned hvis du setter ut noe som lukter veldig godt. og hvis du blir veldig bekymret så ta konakt med noen som kanskje kan hjelpe deg... lykke til!!!

Skrevet

Hehe =P Klatre opp i treet i 5.måned.. *flire* Det MÅ ha vært et artig syn! Men jeg har ikke sjans til å klatre opp til den. Har vurdert om jeg skal kaste opp et tau og dra den ned (sitter på nederste gren), men det blir sikkert mislykket.

Forsøkte å ringe lensmannskontoret nå, men der var det ingen som tok telefonen. Tenkte litt på å forsøke å ringe det lokale dyrevernet også, sånn i tilfelle de kan hjelpe og hvis katten trenger pleie etterpå. Vet ikke om jeg kan ta den inn, for jeg har en gammel og sær katt som freser bare den ser andre katter ute på gårdsplassen våres =/ Men den må jo ihvertfall ned fra treet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...