mie76 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet om det går greit å kjøpe ny kalesje til en Simo kombi fra 2004? Og eventuelt hvor mye den koster? Vil helst slippe å kjøpe ny vogn, men kalesja er helt ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg var å hørte i babybutikken her jeg bor og hu dama der sa at da burde jeg heller kjøpe ny sa hun.. pga ble dyrt. Kalesja på min vogn er blitt bitte litte grann falma enda jg har vært flink til å ha teppe over. Og de som holder kalesja på plass er blitt utvidet så den detter av hele tiden. så tenkte å kjøpe ny kalesje bare men det sa altså hun som jobbet der at da burde jeg heller kjøpe ny vogn el bare bytte de 2 som holder vognen på plass. så kommer bare til å levere den inn så de bytter de.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 hør med baby-shop eller ta direkte kontakt med simo. jeg har en 2005 kombi og der er kalesjen bare festet med 2 klemmer, gikk fint å få byttet de delene i allefall. sendte den inn via babyshop evt legg inn en "ønskes kjøpt" annonse på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå