mor lille Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Oppdaget ved 2-tiden i dag, blodblandet slim når jeg var på do. Etter det har jeg hatt MYE kynnere, endel også vonde/ubehagelige. Disse har ikke gitt seg. Fulgte med i en time og hadde da 10 stk på en time. Det er varierende hvor ubehagelige de er, og kan til tider være vanskelig å definere akkurat når de starter og når de slutter.. Kan dette allikevel være starten på noe, eller bare modning??Hmmm. venter på svar
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Høres ut som det kan være noe på gang ja. Lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Høres ut som om du er i gang ja... Ring føden og hør med dem=o)
undome Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hei:) jeg hadde det slik for noen uker siden i uke 29. dro inn på sykehuset for å sjekke hva det var, og det viste seg at slimproppen som de så fint kaller det hadde gått.. også hadde jeg masse kynnere.. Livmorshalsen hadde også blitt en del kort var nede på 2,5. så ble lagt inn 1 natt til overvåkning i å med at det var for tidlig å føde enda.. så ble sendt hjem dagen etterpå med beskjed om å ta ting med ro. det stoppa opp og roa seg ned veldig mye.. var inne 1 uke etterpå til sjekk og da hadde livmorshalsen min gått opp til 4,2. så ikke noe fødsel da...
mor lille Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Kanskje jeg skal ta en tlf. ja, men er veldig usikker.. Har liksom sett for meg at når fødselen er i gang så vil jeg være helt sikker.. ikke vet jeg! Har forresten gått med masse muriinger og menssmerter den siste halvannen uken, og de siste dagene følt meg litt kvalm og uvel i tillegg til å ha vært på do MANGE ganger om dagen! Vet ikke om det kanskje kan være et tegn også`?!?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jeg lurer også på, hvor vonde er egentlig riene?
undome Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Alså i starten er de bare små vonde og en klarer å gå fint.. men så utvikler de seg til å ta i skikkelig tak i ryggen og spenner hele magen..Da ender jeg opp med å sitte å holde pusten og masse tårer i øynene... Det er da en VET at nå er det en baby ut snart... Kynnere og rier kjenner man en god forskjell på.. Du vet når du har rier, når du først har fått 1. Jeg tenker sånn. når jeg begynner å bli på gråten da er det nok en rie:) Går nå med mitt 3 barn,, og bare venter på den ria som får meg til å grine snart.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå