Gå til innhold

Har vist fått barn i str S, M og XL jeg ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann var minst av dem når han ble født, men han skjøt fort i været og har siden 3 mnds alder lagt på eller over øverste streken på høyde og vekt. Han er nå 5 år og like høy som en 7 åring og bruker str 7-8 år i klær, så han er jo nærmest XL. Egentlig litt rart siden pappaen er lavere en snittet (178 cm) og jeg bare litt høyere enn snittet (172 cm). Så kommer mellomstegutten, han er 2 streker under gjennomsnittet på både lengde og vekt og har lagt der lenge nå, så han er en str S. Og nå har mini på 8 mnd vist landet omtrent så midt på gjennomsnittet som man får det. Var til 8 mnds kontroll med ham i dag o han var 9 kg g 72,5 cm og dermed en liten millimeter over snittet på både høyde og vekt, men det var ikke mye det var snakk om, så han er tydeligvis en ren M ;-) Pussig egentlig at tre brødre kan bli så ulike av vekst. Deer forsåvidt ganske ulike av utseende også, og væremåte. Veldig kjekt å få oppleve da, heldig jeg som har fått tre så flotte gutter! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Litt artig, da! Viser jo bare at søsken kan bli veeeldig forskjellige... Er veldig spennende å følge med på slikt:) Og må også være spennende å oppleve alle forskjellige egenskaper og personligheter de har. Synes sånt er veldig moro selv, så jeg håper jo på flere barn her i gården etter hvert også;) Du mangler en L, da;) Hihi... Kommer han også??;)

Skrevet

Hehe.. Nei, tror det holder nå, men eldstemann vil nok gjerne at vi får en til, kankje en S til da, eller XS i forhold til dem, han insiterer nemlig på at vi må få en jentebaby også ;-)

Skrevet

Hehe... Syns han det blir for mange gutter? Uansett høres det iallfall ut som du har en flott gjeng med gutter du kan være stolt av:)

Skrevet

Ja, han sier at han nok brødre nå, men vil gjerne ha en lillesøster også, hehe... Prøver å forklare at det er nok ikke slik det funker, man kan ikke bestemme slike ting selv. Ja, jeg har en flott gjeng, ville aldri byttet ut noen av dem :-)

Skrevet

Hi, hi - artig:o) Her har jeg bare fått S-barn...er ulike kjønn da, så gutten er jo litt større enn jenta, men de har begge vært små i forhold til gjennomsnittet hele tiden (bortsett fra ved fødsel), men så er ikke jeg og samboer så store heller da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...