Gå til innhold

Dere som venter jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva viste jordmoren deres på ultralyd? MIn viste meg klitoris og urinblæren som hadde kort urinrør (gutten har jo langt urinrør) Hun var 100% sikker på at det var en jente. Hva så dere, og klarer dere å stole på det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 18 og en halv uke på vei forresten..

Skrevet

Jordmoren viste oss mellom bena til babyen, hun var 100% sikker på at der er en liten jente!

Skrevet

Hun sa noe om urinrøret ja, men i hovedsak så vi de tre strekene som "alle" snakker om mellom beina. Har et kjempetydelig bilde av beina hennes når hun strekker seg helt ut, og der kan man se tydelig at her er det ingen utovertiss :)

Tulla vår var såpass livlig at jordmora fikk til å kikke godt etter fra alle mulige vinkler, og det var ingen navlestreng eller noe i veien, så kommer det en gutt likevel blir jeg mektig overrasket. Selv om jeg trodde det skulle være gutt på forhånd, kunne til og med jeg se mens hun drev og studerte at dette var ei jente - før jordmor sa noe om hva hun mente. Så jeg stoler helt og fullt på "dommen" :)

Skrevet

Så de strekene som jordmor sier er skjønnslepper. Hun var også 100% sikker på at det var en jente.

Skrevet

Så to tydelige hvite streker jeg, og skjønte selv at dette var en jente. Verken jordmor eller lege viste meg noe som helst, men begge sa det er jente..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...