Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Gledet meg stort til å reise til Oslo for å høre Smashin Pumpkins den 28 feb. Men nå er jo d ødelagt.... Har sagt til BF i fjorten dager nå at det passet bra at han kunne ta barna siste uka i februar. Men neida.... Nå har han ordnet seg på å komme å hente de neste uke.... B lir så forbannet når alt ska gå etter hans pipe!!! Jeg skal finne meg i alle unnskyldningene hans, mens jeg må avlyse det jeg har gledet meg kjempemasse til. Han trenger ikke å gå med på det da når jeg spør om han kunne ta de den siste uka i feb..... Med engang han hadde svart ja, så heiv jeg meg over å bestillte billetter. får vel bare gjøre ijgjen med samme mynt etterhvert jeg da... ( ihvertfall veeeeeeeldig fristende når det blir sånn.... ) Måtte bare få ut litt frustrasjon og irritasjon jeg har bygd opp av x idag......
Anele&Solstråla Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så kjipt da...har du ingen andre som kan passe barna?? Håper det ordner seg på et vis og du kommer deg på konsert;)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Bare si fra allerede nå at han ikke kan regne med noen forandringer i sammværet sitt siden han ikke kan gjøre det for deg.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde ikke godtatt det, han har sagt ja så da bør han ha ungene som planlagt, jeg hadde varslet at det ikke blir aktuelt å gjøre om planene, at det ikke er bare dine barn men hans også så han kan ta seg sammen og gjøre som avtalt!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Han nekta for at jeg har sagt noe om planene mine nå da...... Alt er fullstendig håpløst.... Føler at han bare jobber mot meg nå... Jeg har vært veeeeldig fleksibel med samvær hele tiden og nå begynner han å lage styr... Lite kjekt Hilsen HI
winneboo Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Off så kjedelig da har selv måttet avlyse planer i hytt og pine fordi barnefar har droppet samvær. Ikke noe gøy Ingen andre som kan passe da?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Åh jeg kjenner jeg blir sint på dine vegne, jeg hadde sikkert slått meg fullstendig vrang og trua og trygla osv, emn det hjelper jo sjelden det :S Håper noen aknskej kan passe dem for deg da,teite mannebein altså!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 HI her.... Har prøvd å prate med han igjen idag angående dette, men han legger bare på.... Ingen av de andre barnevaktene mine kan stille opp den dagen, siden de skal jobbe osv.... Jaja..... Har lært en ting av dette iallefall : Skal ikke planlegge noe mer i fremtiden.... Han skal få viljen sin, og jeg skal sitte her å vente på at barna kommer hjem.... Trodde jeg ville få litt mer frihet enn dette da... men,men. Sånn er vel livet.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Funker det ikke å være vrang da, si at han ikke får dem den uka han vil om han ikke gjør som avtalt, påstå at det har planlagt å reise bort el noe så dere kan ikke legge om planene? Bare for å vise han at verden ikke sirkulerer rundt han og hans uvillighet?
Kjukka Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Gi igjen med samme mynt du... eneste som funker, når folk oppfører seg slikt og det er umulig å prate til dem...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Det du må gjøre, kjære deg...er å lage en fast avtale skriftlig og få han til å underskrive. På den måten kan han ikke drive å forandre samværsplaner hele tiden. Du må gjøre noe, og ikke la alt går etter hans planer. Du må lære deg å sitte på bakbeina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå