babyandme Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 når kjente dere sparkene godt? vi var nettopp på ul, og fikk da vite at jeg hadde det.. jeg er nå i uke 19 og har kjent lite med spark.. kun litt av og til..
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Morkaka mi ligger høyt oppe og litt foran i magen, men jeg har faktisk kjent liv helt siden uke 12. Men sprellene var veldig svake og utydelige helt frem til uke 17-18 da. Nå sparker tuppa så mye og så hardt at jeg nesten får vondt, hehe:-) Er nr.2 til meg da.
anne* Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Begynte å kjenne det godt dagene etter ul i uke 19. Ingen tvl etter uke 20 i alle fall.
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 ...nå skal det sies at tuppa her sjelden sparker så høyt oppe i magen da, så hun sparker nok mest under morkaka. Jeg vil tippe at babyen din sparker enten bak morkaka eller in mot ryggen din, for da kjenner man det ikke så godt har jeg hørt.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 jeg er i uke 22 , og kjenner svært lite:( det kommer til å stresse meg maks når det kommer til det punktet når man SKAL kjenne liv hver dag!!
babyandme Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Skal sies at jeg kjente liv rundt uke 12 med begge mine.. er nå annengangs.. har jo kjent liv frem til nå, men er kun svake spark iblandt. Blødde litt i dette sv.skapet frem til uke 11, så var litt bekymret da. Uten sammenligning sparket førstemann veldig mye, med gode spark fra rundt uke 16. Fikk til og med brist på ribbenet, muligens fordi han hadde sparket oppi det ene ribbenet i mange uker og mnd. (Hvis ikke skyldtes det kraftig oppkast i 4mnd. Ikke helt sikker på det da.) Morkaken lå langt nede sist gang, og denne gang lå litt av den for nær mormunnen. Så vi har fått ny ul for sjekk i april. Morkaken flyttet seg fint opp sist gang, så håper den gjør det denne gang også=)
*Super*Mamman* Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjente tydelige spark fra uke 17-18...
CC2u Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde en anelse om at jeg hadde forliggende morkake, noe jeg fikk bekreftet på UL i dag. Jeg har kjent liv siden ca. uke 14. Og nå kjenner jeg spark ganske ofte. Er nå 18+3. Men de er veldig svake, og kjennes nesten ikke utenpå. Sparkene er veldig langt nede på magen...
Aima Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Har foranliggende og kjente ikke noe før i uke 20-21.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Er i uke 21. Det har boblet noen uker, og nå sparker hun skikkelig inne i magen her Kjenner det svaaakt, svaaakt på utsiden, men ikke så veldig merkbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå