Gå til innhold

Hurra!!! Jeg har rier!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kom som lyn fra klar himmel kl 16.30 og jammen kommer de tett! Har tre på 10 minutt med 45-50 sek varighet. Slimproppen gikk for litt siden og jeg flyr på do med ganske løs mage (unnskyld ekkel detalj, he he). Riene er vonde men jeg puster meg fint gjennom dem.

Er 10 dager på overtid og skulle etter planen på overtidsvurdering i morgen, men ser ut som jeg slipper det nå. Er så glad det startet av seg selv!!! Veldig spent på hvordan kvelden blir!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til! Høres jo ut som du er ved godt mot så det der går nok bra!:)

Skrevet

Herlig da...Så bra...

Ønsker deg lykke til...

=oD...

Skrevet

Så bra! utrolig glad på dine vegne, godt at du da slipper igangsetting! Masse lykke til ;)

Gjest Lenchen *over terminen*
Skrevet

Åh, din heldiggris :) Er 3 dager over selv og klar som et egg!!! Håper du får en fin fødselsopplevelse. Snart har du babyen din i armene dine :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, skal vi bytte plass?

Jeg overtar riene dine og du går tre uker for meg!!!

Skrevet

Så bra!!:) Slimproppen gikk til meg idag, ca.15.00, men kjenner ikke nå andre tegn på at det skal komme noen fødsel. Har 9 dager igjen til termin. Men har lest at slimproppen kan gå uker før fødsel og, uten at det trenger å bety fødsel..stemmer dette? Kunne vært gøy å fått fødselen nå!!:D

Skrevet

huff godt at dere er glade jeg derimot er livredd for at skal sette igang hos meg men jeg er bare i uke snart 36.min 3 men er piss redd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...