Gå til innhold

hodepinetabbeletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe man ikke skal ta av smertestillende når man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa senest i dag at jeg kunne bruke både paracet og ibux, men burde unngå ibux første månedene...

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å tatt ibux.

Det står over alt at man ikke skal ta Ibux. Har sist lest det på lommelegen.

Ringte apoteket for noen uker siden pga at jeg hadde vondt i hodet, å da sa de at det eneste som man trygt å ta i svangerskapet var Paracet. Men i vanlige doser som står på pakknings vedlegget.

Skrevet

dere skjønner, jeg er blitt så plaget med voldsom hodepine nå.. så i dag ringte jeg legevakta. der fikk jeg beskjed om at der bare var de 3 sisste mnd før fødsel at ibux og pinex var farlig (paracet kan man ta hele tiden)

men paracet funker ikke på meg. eneste jeg tar paracet er sammen med andre legemiddleg :-/ tok ibux i dag jeg for fikk jo klarsignal fra legevakta og har tatt det tidligere også :-/

Skrevet

du han ta både ibux og paracet nå, men ibux må du holde deg langt unna di tre siste mnd i svangerskapet...

Skrevet

fant ut det når jeg prata med legevakta.. men skal ta det opp med legen når jeg skal dit i neste uke også :-) så kan jeg føle meg helt sikker..

men er det slik at det kun er paracet man kan ta de tre siste mnd av svangerskapet??

Skrevet

kan du ikke få en resept på paralgin forte da`??? så slipper du å stresse med om du skal ta ibux eller ei???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...