tre små luringer Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Han fikk vaksine i dag og HS sa at han kunne ta parasett om han fikk over 38 i feber, eller om han fikk vondt i benet, men hvordan i alle dager kan jeg vite om han har vondt i benet, skal jeg gi han paracet eller ikke, han har ikke no særlig feber, men bare hyler.. pleier ikke det
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hvis han bare hyler og ikke pleier det til vanlig, og heller ikke klarer å roe seg, ville jeg iallfall gitt en paracet før han legger seg... Alltid vanskelig å vite slikt med disse småtassene... I natt har vi for eksempel hatt en veldig fin våkenatt hvor lillegutt var våken og gråt og var litt rolig, for så å gråte igjen og holdt det gående i 3 timer fra litt før kl 24 til litt over kl 03... Roet seg litt med Dentinox, hjalp en halvtime, så var det bleiebytte, vann, mer Dentinox og til slutt ga vi ham en stikkpille og da roet han seg og sov til halv sju... Må jo ha hatt vondt noe sted eller at noe plaget ham, for han pleier jo aldri å være sånn... Hadde han bare kunnet si noe!! Man blir fortvilet... Håper gutten din blir bedre etter paraceten og får roet seg og sovet i natt... Lykke til!
Nobba Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg ga min paracet etter sprøytene på 3 måneders kontrollen. Var kjempesutrete på kvelden (unormalt altså). HS sa til meg at jeg godt kunne gi det dersom babyen viste ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå