Swana Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 ...i morra begynner vi på tredje, og siste, trimester. Jippi!!! :-)
Trulte76 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 jeg har nettopp kommet inn hit jeg..var glad for å forlate 1.trimester, og det er sikkert en like stor seier å forlate 2.trimester også tenker jeg Du får ha lykke til på 3.trimester..ikke godt å si om du er der enda eller har allerede fått når jeg kommer dit inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå