Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt masse kynnere nå de siste timene.. uregelmessige.. og sinnsykt vondt i korsryggen, føles som skikkelig mensensmerter ..

+ at jeg må på do å gjøre big buisness da jeg får skikkelig kynnere..

er dette helt vanlig? jeg er helt grønn jeg :)

har 4 uker igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig, men er ikke helt sikker. Ring fødeavdelingen din. Min er faring er at de er veldig hyggelige og forståelsesfulle for oss intetanende førstegangsfødende. :)

Skrevet

Lurte litt på det samme selv...

bare at jeg har ikke menssmerter i ryggen, men litt mer sånn stølhet. Og magen er vondt.Trekker seg sammen noen ganger. uregelmessige. Pluss at det går nedover beina mine og i lysken..

Prøvde med en dusj, men hjalp ikke synes jeg..

Men tror kanskje du holder på å bli moden og at babyen presser seg ned...

Er like grønn som deg jeg...Jeg har 3 uker igjen...

Kanskje noe er på gang hos deg..Siden du har menssmerter...

Spennende...

Skrevet

å hjelpes meg! ikke si det da.. nå blei jeg plutselig veldig ikke klar!

hehe .. :) er det ikke et eller annet tegn som kan vise seg slik at jeg VET om jeg er moden eller ikke? kunne ønske det var slik!

Skrevet

når du har kynnere.. er det veldig vondt ?

jeg har sånn at sambo ikke kan ta på magen min for det gjør vondt på en måte.. og jeg klarer nesten ikke prate. har ikke hatt kynnere tidligere i dag..

i natt så var han så urolig som han aldri har hvert før noen gang, fikk ikke sove for han sparket og beveget seg så fælt.. men det har kanskje ikke noe betydning?

Skrevet

Vet du, jeg aner ikke...Ligger her å har det vondt...Tenkte stå opp å gå litt se om det hjelper...

Men skulle ha vært et tegn som sier at nå skal du føde gjøre deg klar...

hehe...Men du kan jo ringe føden da...Å høre med dem...

Skrevet

Når jeg har kynnere så er magen bare hard. ikke vondt eller noe, men nå gjøre det vondt...Skikkelig ubehagelig...Presser litt på rompa...=o(

Føler at hele underlivet er støl...Men nå kjenner jeg også at kynnerne gjør litt vondt men ikke mer enn at jeg kunne bevege meg...

Nei, aner ikke hva dette kan være...Men er jo litt spennende da...

Kan hende han sparket litt fra seg...Her har det vært ganske rolig i dag, men ikke mer enn at jeg vet det er liv inni der...

Skrevet

Falske rier kan visstnok gjøre vondt. Eller så er det vel også endel som får vondt når hodet fester seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...