Ravna Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har så lyst til å le litt! Har dere noen tips om virkelig morsomme bøker? Selv lo jeg så tårene trillet av "Klokken i Makedonia"- fantastisk historie og fantastiske formuleringer! "Populærmusikk fra Vittula" og "Vannmelonen" er andre bøker som jeg synes var veldig morsomme. Jeg lo mye da jeg leste "Kaptein Corellis mandolin" også, men bare i den første halvdelen. Den andre halvdelen gråt jeg meg gjennom.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg lo meg halvt ihjel av shopoholiker bøkene. Les dessuten alltid når jeg leser marian keyes bøker. Ellers så har Erlend Loe mye morsomt også
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker utrolig godt "Shopaholic"-bøkene, de er supre!! Ellers liker jeg også veldig godt "Bill. Mrk: Hushjelp", "Last Chance Saloon" (på norsk "De desperates kafe) og "Sushi for nybegynnere"..! Marian Keyes er helt fantastisk flink til å skrive!
roxanne Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Les "Rachels ferie" av Marian Keys. Bok fra rehab, forfatteren har jo selv hatt problemer med alkohol - så den boken er temmelig troverdig.
Himmel og hav Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Bridget Jones dagbok. Damenes detektivbyrå nr.1 Leser i grunnen ikke så mye morsomme bøker når jeg tenker meg om, for jeg er ihuga krimfan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå