Gå til innhold

Symptomer på svangerskapsforgiftning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan de første symptomene på svangerskapsforgiftning kjennes ut på kroppen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man blir slapp, har hode pine, ødemer(veske annsamling) og er svimmel.. trenger ikke ha alle .symptomene.. kommer ikke på flere i farta.. men om du tror du kan ha d bør du ta kontakt me lege eller JM me en gang..

Skrevet

Hodepine i pannen, mye vann i kroppen (ødemer), svimmel, prikker foran øynene, generell kvalmefølelse/uvelhet... Skummelt symptom er vondt øverst i magen og plutselig kraftig vektøkning, ta kontakt med lege om du har flere av disse symptomene eller bare er urolig, så får du tatt urinprøve og blodtrykket :-)

Skrevet

Veldig viktig at du tar kontakt med lege med en gang om du har mistanke om at du har begynnende svangerskapsforgiftning. Det kan VELDIG RASKT utvikle seg til svangerskapsforgiftning og da står både ditt og branets liv i fare om du ikke får øyeblikkelig hjelp.

Skrevet

Jeg har et generelt kroppslig ubehag; nummen i armer og ben, (og det ene benet har blitt ganske stort) lett kvalme, vondt i magen og føler en ufattelig matthet i kroppen.

Jeg har tenkt at det er bare fordi jeg er høygravid og kroppen er sliten, og det er sikkert bare det. Men nå har det vart i fire dager, så det virker noe snodig.

Jeg skal til legen om en uke (skulle vært for en måned siden, dumme meg), men hvis det blir verre, må jeg ta en tur tidligere.

Vil ikke være paranoid! :-))

Skrevet

Ville bare stukket innom i morgen, ta med deg en urinprøve, be dem teste den, det tar dem to sekunder... Samme med blodtrykket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...