Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 å bare ha lyst til å sitte alene i sofaen og spise, ikke orke andre mennesker, ikke ha lyst å være sammen med mannen, legge seg klokka ni og ikke føle motivasjon for noe når det er snart 4 måneder siden fødsel? Jeg bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Lurer jeg også på. Har det akkurat likedan Har ikke lyst til å gjøre noe, bare sove og slenge på sofaen. Tar meg jo selvsagt av mini, men utover det er det lite jeg gjør.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Dersom det er en dag i ny og ne det føles slik er det nok helt normalt. Men dersom det er regelen at man føler seg nedfor så kan det være et tegn om at det kan være lurt å få hjelp. Snakk med helsesøster (dersom hun er ok) endel helsestasjoner har psykolog som en del av tjenestene sine, og en time der trenger ikke å være så dumt! Det er bedre å ta tak i slike "tunge tanker" tidlig enn å la det utvikle seg til en skikkelig depresjon. Håper du ser lysere på ting snart!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg og. Bruker opp all energien på lille, føler jeg ikke har noe av meg selv igjen... Synes det er vanskelig å prate med hs eller noen andre for den saks skyld, får liksom ikke til å åpne meg for noen, vil bare late som alt er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå