Gå til innhold

Stor baby i magen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til vekstekstimering i dag........barnet skal egentlig ligge sånn ca på 1700 gr......men min er over 3 kg.....

Har kraftig svangerskapsdiabetes, så det er nok grunnen....

Også fikk jeg vite at jeg ikke får føde på mitt lokale sykehus...men må til Bodø:-(

Men på en annen måte er det jo betryggende, der har de jo alt om det skulle være noe galt med nurket mitt....

Men morsomt å vite hvor stort barnet er.....blir følgt med fra uke til uke...

Flere som vet hvor stort barnet er i magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt ble målt til 2340 g i uke 32, 18% over gjennomsnittet.

Skrevet

Jordmor mente babyen var ca 3,5 kg nå. Er 37+2. Ingen overraskelse, da vi tradisjonelt får svært store barn i familien vår. Bare hun ikke blir over 5 kg ved fødsel, er jeg fornøyd...

:)

Skrevet

gutten i magen min ligger 26 % over.. håper han holder seg på d, isåfall skal fødsel gå fint :)

Skrevet

jenta mi var 1600 gr på 3d ul i uke 31 :) vet ikke helt hva som er normalt jeg men..

Skrevet

2050 g i uke 30, 11 % over - glad jeg skal ha KS jeg, så slipper jeg å tenke på vekt :)

Skrevet

Legen beregnet at jenta skulle veie ca 3200 g ved fødselen. Er du langt fra termin du da??

Skrevet

jeg er 8 dager over termin og har ei jente på 4500g i magen! legen sa det ikke er noe problem.... håper hun har rett!

Skrevet

jeg ligger 1,8 over ... estimert at gutten min kommer til å veie 3600 når han blir født er nå 35 uker på vei... men hun på pekte at det er hvis jeg ikke hiver innpå sjokolade og annet snask...... Og når påske sjokoladen har kommet,,,,,,,, det er vanskelig å ikke gjøre det,, har økt veldig i vekt de siste to ukene... så vi får se,, suget jeg hadde på frukt er borte og erstattet med sjokolade eggene i de lilla boksene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...