Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har så lyst til deg. noen nettsider med kule skrift jeg kan se på? Har en tatovering fra før av.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 http://www.dafont.com/ Eller google "fonts".
balle og solo Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 respekterer at noen gjør dette altså... ;-) men bare et lite spm... tenk når gutten din er 30 år... og du (hvet ikke jeg men...) er sånn ca nesten 60 år... sønnen din er gift og har 2-3 barn... og mora på 60 har ei skrukkete tatovering med navnet hans på kroppen sin... vil ikke du angre da? eller ? nei, jeg ville ikke ha gjort d!
Kirsebæra Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Veide lenge opp og ned for å ta tatovering med navnet hans..men en tatovering med navnet til barnet ditt kommer du aldri til å angre på... kanskje barnet ditt reagerer på det når han er gammel men å så? er jo ikk ehannes kropp...å så går det ann å tatovere mange plasser uten at det vises så godt da...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 balle og solo- men det vil vel gjelde for alle typer tatoeringer?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/416365/offset/15 Her er min, hvis du vil se... da jeg skulle ta den tok de på studioet og printet ut en laaang liste med skrifttyper, og jeg valgte utifra det... Skjønner ikke hva som kan være så gæærnt med navnet til guttungen, den personen jeg elsker høyere enn livet selv, på innsiden av håndleddet... Tror ikke det vil plutselig en dag bli superpinlig for ham for den tatoveringen tok jeg sommeren han ble 2 år... Synes det er værre å tatovere navnet til kjæresten på kroppen... Nei, jeg elsker tatoveringen og kan garantere at jeg ALDRI vil angre på den!!!! :-)
balle og solo Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 ja, det vil det. men tenker at hvis svigermora mi hadde tatovering av ei rose på brøstet så er d noe annet enn navnet til mannen min.... men nå vet jo ikke jeg hvor neffi vil ha dette navnet... så versogod altså...
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 ja, skulle akkurat til å si det selv.. om en har navnet på barna eller en annen tattovering, vil den nok være skrukkete som 60
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 jeg har datteren vår sine initialer på utsiden av leggen,helt nede ved foten.Er kjempe fornøyd,har lyst til å ta datoen hennes på innsiden
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/377856 Her har du mine. Har tattooert de på kinesisk på undersiden av hvert håndledd.
SuperGlad Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 istedet for å få tatovering av navnet på jenta mi da hun var 3 mnd, så fant jeg en tatovering som istedet kunne symbolisere henne, å det å være mor. valget falt på det indiske tegnet for lykke, å den har jeg tatovert inn i nakken min. fikk jo en sønn 13 mnd senere, å det hadde blitt rart med flere navn på kroppen, så er glad jeg valgte symbolet istedet :-)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/415370 det er min:)
Kakeåndsen Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har tenkt tanken selv også å tatovere navnene til jentene, men aner ikke helt hvor på kroppen. Korsryggen kanskje som en symbolsk handling på at jeg ikke skal ha flere barn, sånn at det ikke blir noen problemer ift epi;) Jeg har ingen andre tattiser da. Ift de kanskje ikke synes det er så stas senere. Vet du, hadde moren min tatovert navnet mitt et eller annet sted så hadde jeg faktisk bare syntes det var et vakkert uttrykk for at hun elsket meg.
balle og solo Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 ja, SuperGlad... den løsninga fallt jeg for! det syns jeg var mye mer smakfullt... men det er hver sin smak... heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå