Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har fått en gammel sang på hjernen. Pleide å synge den da jeg gikk på barneskolen og nå har den blomstret opp igjen (noe som katten vår ikke setter videre stor pris på). Jeg synger "Den prektig kledde sommerfugl" av full hals flere ganger om dagen og koser meg som bare det. Katten derimot ser stygt på meg og går unna =/ Har jeg virkelig SÅ dårlig sangstemme? =P Men katten må nok lide seg igjennom dette, for sangen er der og vil bli sunget hele tiden =)
Jannamor Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har fått dilla på den i van morrison cd reklamen. moondance heter den vell. helt drøyt da jeg ikke kan sangen og nynger 2 strofer om og om og om og om igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå