Gå til innhold

Bare lurer....

hormonia&alienimagen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har man på seg/tar man på seg om vannet går???

Så vidt jeg har lest her inne kommer det jo en god del vann,så da må det jo bli vanvittig ubehagelig å ta på seg bukse og truse og sånt hvis det bare renner og renner???

Tenker på om vannet går i dusjen eller mens man er på do......

Må bare spørre...Har liksom tenkt på det i det siste,for om babyen ikke er festet heller skal man jo egentlig ikke røre så mye på seg heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha noen store bind i nærheten av doen da kanskje? :) De blir jo brukt etter at du kommer hjem fra føden uansett så kan jo ikke skade å kjøpe på forskudd...?

Skrevet

Bind eller hvit truse har jeg fått beskjed om. Sykehuset er visstnok veldig interessert i fargen på vannet.

Skrevet

Stemmer det,de pleier å spørre om fargen ja....

Da er det kanskje greit å ha hvitt,ikke det at jeg har hvitt som passer meg nå da.Har gått til innkjøp av de svarte bokserne på h&m,for du får tre til 50 el noe sånt...Da burde jeg kanskje skaffe hvite boksere...Bind holder vel kanskje...

Skrevet

Da jeg skulle ha første, gikk vannet da jeg var på do. Jeg trodde bare at jeg tisset ukontrollert og satt der til det var tomt. Siden jeg ikke visste at vannet var gått, kledde jeg på meg vanlig truse og bukse. Da riene satte inn, tok jeg på meg et vanlig bind. Det rant ikke noe mer og jeg holdt meg tørr til jeg nådde føden. Men tror det varierer litt hvor godt hodet til babyen tetter igjen så det ikke renner ut...

Skrevet

Har du (hvitt) bind, bør det gjøre samme nytten. Hvite underbukser kan være greit dersom vannet går "i buksa" og ikke på do. Sånn før man rekker å ta på seg bind.. Også dårlig med hvite her i huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...