Gå til innhold

Da flytter jeg inn her :) JUHUUU :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda-CB-testen gjorde susen! Kan jo godt hende at jeg hadde fått positiv test med en QR også nå da, men CB-en viste hvertfall et stort blått kryss :) Er så glad at tårene bare triller :) :)

Men samtidig har jeg hatt en litt kjip dag i dag. Hatt en del stikkende smerter i undelivet og er jo livredd for at alt ikke er som det skal inni der. Men det er jo ikke så mye man får gjort, så jeg får bare sende gode tanker til lille huleboeren min :)

Gleder meg til å bli kjent med dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulera, og velkomen til oss!

Stikkesmertene trur eg ikkje du skal bry deg om - det er bare livmora som utvidar seg.

Skrevet

Gratulere så masse:)

Lykke til videre:)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Gratulerer, og velkommen hit! Du burde glede deg over de stikkende smertene, for som en annen skrev over her så er det livmora som vokser, noe som betyr at alt er som det skal.

Jeg håper du er lykkelig nå, og får en fantastisk Valentines Dag! :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! Det er så godt å høre at det jeg kjenner er normal. Det er jo første gangen min, så da blir jeg livredd for at ting ikke er som det skal. Men da skal det få lov til å stikke så mye det bare vil!! Klarer ikke helt å skjønne at om en dag eller to er det et lite hjerte som slår inni der :) :)

(Tørker bort en liten gledeståre :) Flere som er oversentimentale om dagen??)

Skrevet

GRATUERER! Du har en fantastisk tid i vente:)

Skrevet

GRATULERER KJERSTIPUSEN :-)

Så utrolig koselig å se deg her inne!!! Snakket masse med deg på bliGravid, om du husker???

Så vanvittlig fin valentinsgave for deg og din kjære da! Nei nå ble jeg virkelig glad.. :'-) ble rørt (blir det lett for tiden... hormoner som svirrer rundt, helt full av dem for tiden) ;-)

ååååå...så herlig. masse masse gratulerer og kos deg masse med den voksende magen og alt du har ivente!

De stikkingene du kjenner nederst i magen, husker jeg selv fra begynnelsen.. stakk masse!!! men har forstått at dette er normalt :-) Nå for tiden har jeg sånne "vokse smerter" neders i magen av og til.. men det er visst også normalt, men vært veldig ubehagelig til tider hos meg..

Et hvert svangerskap kan oppleves forskjellig har jeg lært meg til og det meste av de symptomene man kjenner er normalt. men det er også normalt med lite symptomer ;-)

Lykke til!

Vi må holde kontakten framover. Oslo jente du også synes jeg å huske? :)

Stor klem

Skrevet

Hei vennen :) Tusen takk for gratulasjoner!! Og gratulerer til deg også :) Så koselig å høre fra deg! Jeg sendte deg en melding her om dagen, men det er jo ikke så lett å se at man har ny post her egentlig. Jeg så jo f.eks ikke meldinga fra deg (fra 1 mnd siden) før i går!!

Ja, har klart å lese meg til at det er mange som har disse stikkingene nederst i magen, så har slått meg litt mer til ro med den saken nå. Stikker bare av og til her nå, men føler meg konstant støl i magen. Akkurat som jeg skulle tatt skikkelig styrke. Hehe, har begynt med knipeøvelser da, så kan jo ha noe med det å gjøre. Hvem vet :) Ellers er det lite tegn, ømme, tunge bryster og flyr og tisser hele tiden, men det skal jeg klare å leve med. Håper bare jeg slipper denne voldsomme kvalmen mange har. Den har ikke meldt seg ennå, men bank i bordet!!!

Hvordan går det med deg da? Mener jeg leste at du skulle på UL her om dagen???

JA, vi må holde kontakten!! Det hadde vært spesielt kos nå når vi er såpass nærme hverandre i utviklinga :) Jeg bor rett utafor Oslo ja, så vi er vel ikke så langt unna hverandre :)

Du får ha en strålende helg. Jeg skal på besøk til besteforeldrene mine sammen med mamma, så er litt skeptisk for hvordan det skal gå med diverse mat og drikke. De vet jo ingenting og jeg har ikke lyst til å si det heeelt ennå. Vil at det skal være min og sambos hemmelighet litt til. Hva med dere??

Hoi-ble langt dette, nå får jeg gi meg og krype til køys. Skal bli godt å sove lenge i morgen.

Stor klem tilbake :)

Skrevet

Gratulerer med spiren;)

Jeg også har ganske mye stikking,men i følge dagboka mi fra forrige svangerskap så hadde jeg det slik da også.. så da regner jeg med at det ikke er noe farlig denne gangen heller:D

Når har du termin ??:D

jeg har termin 26.oktober

Lykke til videre:D

Skrevet

Hei :)

Har vært borte i helga, så har ikke fått svar. Ifølge babyverden så har jeg termin ca 13. oktober. Så da har vi jo termin på omtrent samme tid da.

Det er så godt å høre at andre også har sånne stikkinger. Og om det er normalt, ja da er det heeelt i orden selv om det ikke er særlig behagelig ;)

Har du flere fra før av eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...