Gå til innhold

Tallulah Penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hilse fra hu derre, og si at hun kommer paa internett saa snart sjansen byr seg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Tusen takk for det!

Jeg må fortelle deg de gledelige nyhetene, for jeg formelig vibrerer av lykke: I dag var vi på 1. ultralyd, og gruet oss intenst. Da vi endelig var klare til å begynne, og sykepleieren kom inn så begynte jeg å gråte veldig og sa at jeg var så redd. Dermed smelte hun, nei schmelte, faktisk, på UL-apparatet, og most den peileren inn i meg. Og alt var fint! Lillebollas hjerte slo tydelig, den er 1 cm lang, og jeg er 7+1 i dag. O lykke. Kanskje det går bra denne gangen! :-)

Skrevet

Så fint at alt var bra. Lykke til videre i svangerskapet :-)

Skrevet

Ooohh gratulerer! Det er kjempebra. :-)

Bare saa det er sagt, aedi blaedi bluse-du gaar uten truse, saa var jeg paa UL da jeg var ca. 7+3 og frökna var 1,4 cm.

Haaper det gaar bra, det gjör det sikkert siden alt saa bra ut! Har den dine örer? Mannens fötter? For ikke aa si... nei.

Adriana har faatt en tann! Den har saa vidt sneket seg forbi tannkjöttet. Vi har hatt mistanke om det en stund.

Er formen fin?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Sonja S.: Tusen takk! Så hyggelig av deg! :-)

Balooa: Jasså,- du snorta vel veksthormoner du da, kanskje? Eller kanskje alt bare vokser raskere i Syden. He he. Det var litt vanskelig å skjelne trekkene riktig ennå, men jeg håper selvsagt at bolla får sin mors utseende OG intelligens. He he.

Formen er brille! Jeg er formelig marinert i symptomer som sprengende bryster, stikk i livmora, kvalme og ekstreme mengder hormoner. Så alt er herlig!

Så lille Adriana har fått sin første tann! Så morsomt! Jeg håper hun ikke har alt for vondt i munnen, og du ikke alt for vondt i ørene!

Skjer det noe med eselplanene snart? Hvor kjøper man et esel? Jeg er redd jeg er av den urbane typen, og ville ha sett etter et eselutsalg.

Skrevet

Så kjekt at det gikk bra på ultralyden! Sikkert veldig deilig å få vite hvor langt du er kommet :) Jeg går fremdeles og tripper og venter på min innkalling...men lyspunktet er at vi kjøpte oss bil i dag, Mondeo stasjonsvogn *føler meg med ett sånn derre voksen og ansvarlig, æsj* Så nå er det å finne billige billetter til tigerstaden for å hente vidunderet :) Jippiiii!

Skrevet

Jeg har lest en del om esler paa internett og funnet ut at just 'round the corner, i Córdoba som er ca. halvannen time herfra, har de "el burro corbobés" som visstnok er et större esel.

Donkeys range considerably in size, depending on breed and management. Most domestic donkeys range from 0.9 to over 1.4 m tall, though the Mammoth Jack breed is taller, and the Andalucian-Cordobesan breed of southern Spain can reach up to 1.6 m high.

Det virker som om tennene ikke er alt for ille, men hun har vaert mer sutrete de siste dagene, og gaar amok med biteleker.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Zoulfire: Takk for det! Og gratulerer med ny bil! Så herlig! Nicket ditt minner meg forresten om en Alicia Keys-sang. Hvor har du det fra?

B: Så fint at det ikke virker som om lille Adriana har veldig vondt. Jeg skulle gjerne likt å se henne gå amok med biteleker! Hvordan arter det seg? Glefser hun vilt rundt seg, eller hugger hun løs på en og en leke?

Så du vil ha et stort esel. Hvorfor det, egentlig? Da kan dere sikkert ri på det også! Morsomt!

Skrevet

Du får legge ut bilde når du har funnet den perfekte kandidaten! Og så kan vi være behjelpelige med å finne et passende navn *Zouldonkey has a nice ring to it.... :) *

Skrevet

Har Alicia Keys en sang som passer the Zoulfire? Oooh, skjønner jeg må på Frostwire og undersøke litt :) Var egentlig et navn som ble laget for ørten år siden, broder'n kalte seg Zoulbro og da ble jeg Zoulfire siden jeg har fyr i ræva *eeh, jeg mener, har for mye energi og klarer sjelden å sitte helt i ro*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Z: Morsom forklaring. Jeg trodde kanskje du tenkte på nicket mens du hørte på "U Don't Know My Name":

(..) You doin' everything that makes me smile

and when we had our first kiss

it happened on a Thursday

Oh, it set my soul on fire (..)

B: Herlig! Jeg kan faktisk gjøre sånn med neseborene! De blir riktignok ikke så store, men det er en effektiv måte å advare mannen min om at han burde trå varsomt. He he. Da jeg så bildet så kom jeg på at esler kan vrinske ganske mye, og på en ganske irriterende måte, men jeg håper du slipper for mye av det.

Skrevet

*taste taste taste* Sånn - nå er det mitt nye bakgrunnsbilde! :)

Skrevet

Kan du gjöre saann med örene og, Tallulah?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Ja! Jeg er faktisk veldig lik eselet på bildet, med unntak av at jeg har litt mer rødskjær i pelsen.

Skrevet

Har du kuflekker og?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Kuflekker- nei. Kukflekker- ja.

Skrevet

Kukflekker?

Er han lite treffsikker?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Tvert i mot,- han er veldig treffsikker. Jeg er redd det kun er et utslag av min stinkende dårlige humor for tida. Innimellom mistenker jeg at jeg lider av en avart av Tourettes når det gjelder å ikke klare å la billige poeng gå fra meg. Ikke for å trekke folk med et reelt Tourettes ned i møkka med meg, men du skjønner tegninga.

Hvordan går det med Adrianas tann? Har du sånne biteringer fylt med væske man kan fryse?

Skrevet

Jepp vi har saanne, og babyfeeder med isbit inni.

Den har saa vidt kommet forbi tannkjöttet og syns saa vidt.

Sende deg en PM jeg, fru Penis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...