BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 de siste to ukene har jeg ikke "kommet i mål", til tross for at ingenting er forandret, sliter på humøret til både meg og gubben! (har tidl. ikke hatt noen problemer med å komme under kun samleie....) tips? tenkte å kose oss litt ekstra på Valentinsdagen
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 kanskje prøve med laaangt forspill, der gubben pirrer deg skikkelig. sånn at du blir så tent at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. da sitter orgasmene løst hos meg ihvertfall. lykke til. kose dere masse i dag
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 takk, tror vi må ty til noe sånt noe ja - og det er jo ikke å forakte uansett
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 du går ikke tilfeldigvis på noe hormonprevensjonsmiddel? I så fall så KAN det være det, jeg fikk ikke orgasme i det hele tatt da jeg gikk på cerazette...var helt "dødt" der nede...og jeg har ingen problemer sånn ellers...
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 går på microgynon, men den har jeg brukt i over 10 år og aldri vært noe problem før...tenkte faktisk tanken, men kan ikke skjønne at det plutselig skulle være en bivirkning etter så lang tid...hmm...
roxanne Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Er det noen medisiner du bruker da som kan ha innvirkning?
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Kan være stress og spenninger. Prøv å ikke legg for mye "forventninger" om at det skal bli så bra og slik og sånn..det gjør det bare verre. Prøv å slapp av og nyt uansett og ikke tenk på "målet", da pleier det å komme av seg selv. Anbefaler et sånt vibrerende " egg"....det gjør suses for de fleste ;-)
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 ikke nye medisiner, har gått på Levaxin siden 2004 og heller ikke hatt noen problemer der... tror kanskje vi bare trenger litt variasjon... håper det bare er det iallfall! jeg kan fortsatt komme med stimulering av klitoris (nå ble ting veldig personlig her, men det driter jeg i...
roxanne Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Det er godt du ikke bruker antidepressiva da, fordi det er skikkelige sexkillers.
Pixie Power Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Løp til nærmeste Kondomeri og kjøp en liten duresak ;-)
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2008 hehe, jeg har en duresak men hadde håpet å få til dette uten å ta i bruk "drastiske" metoder hehe... men ser at jeg mulignes må kapitulere!
Pixie Power Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 hmmm, okei... kast innpå et par glass rødvin (helst ikke mer, he he), senk skuldrene, bruk masse tid på hverandre - og tjobing *tryllestøv* :-D
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. februar 2008 nei for mye vin er ikke tingen, da går det i hvertfall ikke! Har litt hvitvin, får kose meg litt før gubben kommer
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 du er heldig som får det uten stimulering!jeg vil og klare det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå