roxanne Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Den kom ut for noen år siden. Beskriver en traumatisk periode i livet til en nybakt mor der mannen går fra henne rett etter fødselen. Boken er lettlest, tragikomisk, men romantisk. Hun hadde en fin kommentar: "Den beste måten å komme OVER en mann på er å legge deg UNDER en annen" :-) Jeg begynte på den i går, og ingen har fått kontakt med meg før jeg hadde lest siste setning. Så nå har jeg meldt meg inn i familien igjen :-)
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 har lest alle bøkene hennes, bra underholdning foretrekker dem på engelsk jeg da men!
Skravlemamman Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har lest den for en god stund siden, men husker den som veldig morsom ja:-)
haater husarbeid Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Veldig underholdende bok, las den ikke så lenge etter at jeg hadde født selv....
Gulosten™ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Ja leste den for ikke så lenge siden, syns boken var bra men oversettelsen helt tragisk.. Hehe. Så jeg lovte meg selv at neste gang jeg skulle lese Keys skulle jeg lese på engelsk. Men det ble med tanken. I det siste har det vært kiosklitteratur, Jo Nesbø, DiB, blader og Josh Grobans fanklubb-forum:P Hehe...
♥Snulder Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jepp.. har lest alle hennes bøker. God underholdning:=)
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Hehe, den er kjempesøt! Digger alle bøkene hennes jeg, kanskje utenom "Er det noen der ute?", den var bare kjip og trist...:-/
Monajenten Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Har lest dem, og de er fantastiske!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå